New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

Klinkt niet gezond Jan ook van de safe cirkel niet die dan in de smart mode niet werkt ,zal dus een gps moduul of een gps probleem zijn.
Zal wel niks uitmaken ,maar toch zou hem nog eens opnieuw binden ,niet geschoten is altijd mis ;) .
En anders contact opnemen met HH is niet normaal ,en lijkt mij geen leuk gevoel.
Persoonlijk vind ik de smart mode niet prettig vliegen ,enkel voor fpv wil ik om het te leren er in vliegen.
De stability mode vliegt in mijn ogen veel lekkerder.
Maar voorlopig op de prop adapters wachten de apc props heb ik al binnen,zien er een stuk steviger uit.
Gr Jan.

@ Jan, de Blade kan nooit weten waar jij staat, dus als je vlak voor je voeten opstijgt, kun je ook vlakbij landen. Het plotse hoogvliegen is mij ook een raadsel. Ik durf iig. niet meer in de tuin te vliegen door deze verhalen.

De enige ruimte waar ik met mijn quads vlieg is in de open ruimte.
Ver weg van alles.
Platte land of op de club.
Dat komt omdat ik in 2 jaar wijs geworden ben door dingen die fout kunnen gaan. :(
En dat zijn er heel veel.
Niet voor niets zegt men dat je door schade en schande wijs wordt.

En dan heb ik het nog niet eens over eigen stomme fouten.

@ Jan, de Blade kan nooit weten waar jij staat, dus als je vlak voor je voeten opstijgt, kun je ook vlakbij landen. Het plotse hoogvliegen is mij ook een raadsel. Ik durf iig. niet meer in de tuin te vliegen door deze verhalen.

Rhelie,

Ik neem altijd een ( veilige ) afstand min ( 5mtr ) met opstijgen, als het fout gaat dan maar liever de grond in dan dat ik hem tegen mij aan krijg, in de tuin vliegen en hoog er boven doe ik zowiezo niet omdat als het fout gaat hij altijd wel iets zal raken.

Jan

Hij staat gebonden want reageert op de schakelaars ,zou eens buiten proberen als hij een gps lock heeft.
En heb je de schakelaars allemaal in het midden gehad en de gasstick omlaag toen je bond ?
En inderdaad in de smartmode start hij binnen niet ,toen je bond soms ook de rechterstick naar links of rechts bewogen gps aan of uit is niet nodig?.
Je zou hem ook nog eens opnieuw kunnen binden .

Ik denk dat hij de trim niet ver genoeg heeft.. hij is wel verbonden ermee anders kan hij niet switchen , want het geluid is het zelfde als die beveiliging er nog op zit :) had ff getest bij de mijne ,

Maar had oom al prive bericht gestuurd mede om te vragen met zijn woonplaats misschien dat ik even zelf ken kjjken of een ander persoon mischien bij hem in de buurt.. maar nog geen reactie helaas

verzonden vanaf mijn nokia 3310

Ik ben bij het begin ook super geholpen hier , maar dat is met heli's;) ook eens uitgenodigt bij een vliegclub waar ik een mooie show kreeg :D dus ik help graag weer andere ;)

Allemaal bedankt voor de reacties.
Ik woon in Nieuwegein.
Ik heb zelf ook het idee dat de beveiliging er nog op zit omdat hij geen reactie geeft als ik de trim omhoog zet.
Ik heb elke stand van de trim geprobeerd tot helemaal bovenin zonder succes.
Heb het geprobeerd in de smart mode, stability mode en agility mode zonder succes.
Heb het buiten geprobeerd met gps lock in alle modes zonder succes.
Heb geprobeerd de subtrip throtle omhoog te zetten zonder succes.

Never give up.

Misschien als ik dinsdag tijd heb ken ik wel ff langs komen..? Dan via mijn instellinegen gelijkzetten met die van jou want t lijkt dat iets nog niet goed staat :)

Mijnes net kort gevlogen :(
Begon op smart zette hem over naar middelste functie en was inhaalbaar vloog van boven maar beneden en toen hoog de boom in en bam jongeuh op de grond .

Ja snap het zelf ook niet helemaal hoe het werkt ,maar overschakelen naar een andere modus geen goed idee,komt als een baksteen :rolleyes:
Dacht dat je minimaal half gas moest geven ,misschien iemand die daar antwoord op kan geven.
Ik schakel alleen op de grond over en ga het niet proberen :)
Ps wat was je schade ? Hoop dat het meevalt voor je.

Laatst bewerkt:
Back