New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

De frame is gescheurt , de camera houder heb ik nog wel de rubbers zijn pleite , de poten zijn verzwakt dus zal ergens ook wel scheurtje zitte , een kabeltje van 20 € is kapot , en ik hoop dat mijn ontvanger van de fatshark het nog doet. .:( , is ong 400 meter bin mij vandaan gecrasht op welke hoogte ik zat weet ik zo niet..

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Ik heb een initialisatie probleem met mijn blade 350,de laatste tijd sinds ik nieuwe motoren heb.
De eerste keer lukte het na 3 keer proberen wel ,de 2 de keer vliegen had ik er geen last van .
En vandaag lekker geen wind en zonnetje dus vliegen,nou niet dus heb 15min lopen klooien :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Zender aan quad weer aan ,alles weer uit en weer aan zender verplaatst enz alles geprobeerd maar bleef maar een rood knipperende led houden en flink balen dus.
Tot dat geen idee waarom hij contact met de zender kreeg en kon ik eindelijk vliegen.
Iemand die het probleem herkend en een oplossing weet .
Deze blade op de vidio heeft hetzelfde probleem.
sShxiDK5qiM[/media] qx red light blues - YouTube

Ik heb dit ook regelmatig.. maar omdat ik 2 lipos heb 1 x van dji en bij de dji heb ik daar alleen last van , maar dan trek ik de lipo los en sluit die weer opnieuw aan dan werkt alles weer normaal , de reden weet ik niet waarom die rode lamp brand.. maar is wel irritand , de lipos zijn wel gewoon hetzelfde bijde 2200mw

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit ook regelmatig.. maar omdat ik 2 lipos heb 1 x van dji en bij de dji heb ik daar alleen last van , maar dan trek ik de lipo los en sluit die weer opnieuw aan dan werkt alles weer normaal , de reden weet ik niet waarom die rode lamp brand.. maar is wel irritand , de lipos zijn wel gewoon hetzelfde bijde 2200mw

Okay Richard bedankt voor jou reactie zal het eens proberen,
Gr Jan

Bij mij vliegt hij ook het best op de originele accu, bij de zippy en de turnigy gaat de boel al na 6 minuten knipperen. Gisteren vloog ik te ver en wou de return home activeren, in plaats daarvan schakelde ik over op agillity modus en ging hij al flippend de wei in tussen de paarden :( frame heeft nu een scheurtje in 1 arm en was goed te genezen met secondenlijm, ook ben ik 1 rubber kwijt.

Maar hij vliegt weer :D

Bij mij vliegt hij ook het best op de originele accu, bij de zippy en de turnigy gaat de boel al na 6 minuten knipperen. Gisteren vloog ik te ver en wou de return home activeren, in plaats daarvan schakelde ik over op agillity modus en ging hij al flippend de wei in tussen de paarden :( frame heeft nu een scheurtje in 1 arm en was goed te genezen met secondenlijm, ook ben ik 1 rubber kwijt.

Maar hij vliegt weer :D

Mijn Turnigy Nano-techs (2200mAh 45-90C) werken ongeveer gelijk aan de originele accu. Er zijn nogal wat verschillende Nano-techs. Over welke heb jij het hier?

Geen nanotech maar Turnigy 2,2 25-30 C Ik haal wel knipperend de 10 minuten maar er zit duidelijk minder punch in.

Weet iemand waar ik die rubbers kan bestellen ?

@rhelie kan je alleen als set kopen zoals hierboven word gezegt :) ik moest dat helaas ook,

En nu ff veld op om de blade te testen of alles weer werkt.. moet echt geen 2de crash hebben:( dan zet ik alle electronica op zn flamewheel pff met dji motoren erop met goeie props!

Crashes zijn onvermijdelijk soms .. zeker als je een beetje risico gaat nemen
jammer dat zo'n Blade-Frame het niet kan hebben ..,
zal je van een F450 geen last hebben (OERSTERK)
nog nooit een armpje hoeven vervangen enz (alleen props)

Helaas middagje mislukt om te vliegen , de bril werkte niet:( maar als het goed is nog heb ik vrijdag een 450 frame erbij met goede spul erop dus.. nog even wachten ;)

Das niet leuk;)
Wel ff gedaan om te testen , waarbij ik zag dat de blade nogal aan het shaken was.. wat die eerder nooit deed..

Heb die van mn vriendin gekregen dus zou onbeschoft zijn om die te verkopen :)

Maar aan de andere kant.. ik denk niet dat zij nog eens een tijdje wilt zoeken na de blade als de props weer breken whaha

Heb die van mn vriendin gekregen dus zou onbeschoft zijn om die te verkopen :)

Maar aan de andere kant.. ik denk niet dat zij nog eens een tijdje wilt zoeken na de blade als de props weer breken whaha

ja klopt .. zou ook onbeschoft zijn (dat wist ik niet)
had 2 bekenden die de Blade ook gekocht hadden en binnen 3lipos weer verkocht
die jongens hebben nu een ander merk en vliegen zonder problemen
heb er laatst ook eens meegevlogen met zo'n Blade .. nou ik zeg maar niks (dat zegt genoeg hoop ik)

Is er een manier om de verschillende sensoren te testen op goede werking. Voornamelijk de gyro en gps. Heb mijn 350 qx op een ander frame gemonteerd. Wil de boel opnieuw calibreren. Alles gaat goed. Maar op het moment dat ik de accelerometer calibratie wil opslaan. Lukt dit niet. Ik heb zoon vermoeden dan de gyro stuk is. Maar wil dit dus eerst testen..iemand?

Back