New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

props met "B" zijn binnen !!

de post heeft het wel druk,
maar goed verpakt is niks gebeurt met de props,

die verkeerden terug gestuurd,
die ouden weg gegooid,
en de nieuwen gemonteerd,

lijkt wel iets zachter te zijn dat spul,
niet zo een harde plastic,

hier wat foto's van het pakje,
maar zo als gezegd: niks kapot, geen probleem, belangrijk .. zij waren snel !

Groet
Uwe met dank aan allen, die goed opgelet hebben ..

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg steeds meer last van dat de besturing ff vast loopt.. ik vlieg zonder gps.. zit er een fabrieks reset op ofzo? Ik heb wel de tx van mn fatshark bovenop de blade gemonteerd zou dat invloed hebben op de electronica??? 5.8ghz?

Oke maar dan zou ik die wel gaan halen als je je spul Nog wild redden.. rijst ontrekt de vocht.. op kagel leggen verdampt het vocht maar blijft op sommige plekken hangen wat vataal kan worden.. en zou je cam ook even op schroeven.. zodat vocht er beter uit kan.

Oke maar dan zou ik die wel gaan halen als je je spul Nog wild redden.. rijst ontrekt de vocht.. op kagel leggen verdampt het vocht maar blijft op sommige plekken hangen wat vataal kan worden.. en zou je cam ook even op schroeven.. zodat vocht er beter uit kan.

Dan haal ik het wel ff gelijk na me werk ff :)

Oke er is wel een heel klijn stukje eruit geknipt zodat er de tx kabel erdoorheen kon;) dat zie je wel iets op de foto , stuur maar pb met je adres , dan verstuur ik em wel :)

Voor 36 euries maar eens een Boscam 200mW setje aangeschaft. Moest nog even wachten voor het kabeltje om het netjes op mijn Mobius aan te kunnen sluiten.
Gaatje geboord in de body om het power kabeltje doorheen te kunnen voeren.
Een kabeltje gebakken om aan de balance aansluiting op de lipo te kunnen doen, maar misschien proppen we het kleine 3S Nano Tech-je naast de grote accu om de zender apart te voeden. Past nog net naast de E-Flite accu. Met de 2200 NanoTechs gaat dat niet meer lukken.

Als het een beetje weer is, maar eens kijken hoe dat werkt. In de huiskamer voor de TV gaan zitten en dan de 350QX lekker buiten laten vliegen.
Als alles het goed doet, gaan we goggles aanschaffen.

DSC02813.jpg

Back