New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

.. en hoezo moet die terug ???
ik heb niks van gehoord,
eergisteren nog 's nachts gevlogen (4 lipos) en geen enkel probleem tot nu toe
(multi heeft 11,5 vlieguren)

Groet
Uwe

Ik denk een foutje van mijn leverancier :( De exemplaren in de winkel mocht hij terugsturen zodat deze de upgrade zouden krijgen. De mijne wordt in ieder geval kosteloos geupgrade :D

..dat is mijn ervaring,

ik heb getest met de GoPro, da is hij meer dan 5 m naast mij start-plek geland,
met hetzelfde aan gewicht onder aan de Blade land hij =/- 1 m naast de start-plek,

verder bij het vliegen met GPS doet hij normaal !

Groet, Uwe

RTH is bij mij meestal ook binnen een straal van een meter inderdaad dus dat kan wel kloppen. Het is niet het eind van de wereld.

Turnigy nano-tech A-SPEC G2 2200mah 3S 65~130C Lipo Pack (EU Warehouse)
45130.jpg

Ik heb er maar twee besteld om eens te kijken of ze het beter doen dan mijn andere Nano Techs. Wordt vervolgd.

.. ik bedoel dat met GoPro de multi veel meer dan 1 m weg land, zonder binnen 1 m.

Groet
Uwe

Ja we bedoelen beide hetzelfde. Ik heb er nog geen camera onder dus ik ben nog binnen die 1m radius.

Ik heb op RCgroups gekeken wat ik kan doen om de storing van de Mobius te verminderen want ik heb die toch maar besteld. Ik kan de gopro mount gebruiken om de cam in te plaatsen en nog iets van kooi van Faraday om de cam heen, een plastic doosje bekleed met alutape of zoiets. Iets wat licht genoeg is iig.

nog steeds weinig te vinden over de firmware update.... iemand al nieuws over de benodigde kabeltjes en hoe het werkt?
zijn de vooraf ge-update blades 2.0 al in nl te verkrijgen eigenlijk?

Vandaag de Turnigy Nano-Tech A-Spec G2 (2200mAh 3S 65C) binnen gekregen.

Ze zijn net zo groot als de 45C Turnigy's die ik al had. Met vliegen merk je weinig verschil. Na drie minuten met enige regelmaat stevige klimmetjes maken, zag ik de eerste keer een kort seintje van low voltage. Na 5 minuten gestopt om even te kijken hoe ze erbij stonden. Ze blijven koud, terwijl de 45C's meestal wel een tikkeltje warm worden. Voltage was mooi gelijk per cel. Ongeveer 3.85V.

Ze liggen allebei aan de lader, dan kunnen we straks eens kijken hoelang we ermee kunnen vliegen.
Voorlopig nog geen idee of ze echt de 40% hogere prijs waard zijn.

Ben benieuwd naar jou ervaringen in de AP mode ;)
Schijnt een stuk trager ook kwa throttle te reageren ,maar altitude hold is wel weer mooi :D
Zag nog geen v2.0 download op het net staan ,ook nog geen kabeltjes gezien.:rolleyes:

Wat is AP mode ? Ik heb smart mode, stability mode en Agility mode.

Agility heb ik 1 keer onbedoeld gekozen en nu zit er een scheur in in het omhulsel.

Ik vind het allemaal wat vaag. Bij Q zeggen ze dat de print is vervangen omdat de nieuwe firmware niet op de oude versie kan. Normaalgesproken zitten hier ook kosten aan verbonden, maar doordat zij tegen mij ook niet duidelijk waren is het bij mij kosteloos gedaan. Vanavond maar eens rustig proberen.

Aha, dus als ik het goed begrijp, is de stability modus vervangen door de AP modus en kan ik de agility modus niet meer gebruiken omdat ik de DX 5 gebruik. Maar vlieg je dus op GPS behalve in de agility modus.

Laatst bewerkt:
Back