New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

Nou richard is ongeveer 100% naza negatief en de naze moet helemaal uit china komen

verstuurd van af de grond :)

Recent heb ik wat foto's gemaakt vanuit een Boeing 777, toestel tegen de ruit en mooie opnames maken. Wat schetste mijn verbazing, jawel, het jello effect. Dus als je een oplossing weet kan je misschien bij Boeing nog wat bijklussen. Props balanceren zal waarschijnlijk veel oplossen, nadat ik de props van mijn 350 gebalanceerd had was hij een stuk stiller.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niet het hele topic erop gescand, dus mogelijk staat het er nu dubbel in, maar ik vond dit topic op Helifreak wel erg interessant. Het werkt nog ook.

Echt een grappig gezicht als je naar de blauwe LED kijkt, die ineens rood wordt zodra je je stick beweegt. Ook wel griezelig als je tot de minder ervaren vliegers als is behoort, die agility mode nog met rust hebben gelaten.

yes yes,
ik gebruik die agility mode ook amper,
alleen als die goed hoog is,
en dan snel weer terug schakelen,
ik vlieg voor plezier en wat filmen, dat is het.

Groet
Uwe

yes yes,
ik gebruik die agility mode ook amper,
alleen als die goed hoog is,
en dan snel weer terug schakelen,
ik vlieg voor plezier en wat filmen, dat is het.

Groet
Uwe

In dat geval is het best iets om te proberen. Het is een soort veilige agility mode.
Als je alles los laat, gaat de LED weer blauw branden en wordt alles netjes hersteld. Je moet wel genoeg hoogte hebben en genoeg gas geven.

Heb de laatste tijd constant last als ik wil vliegen van een rode flash achtige led met een vreemde toon .
Moet dan de aan en uit schakelaar op de blade of de accu ontkoppelen en dan wachten na hoeveel keer hij wel gewoon vliegklaar is,ben soms wel 2 min aan het klooien voor hij pakt :rolleyes:
Iemand ervaring hier mee ?.

Vaak is het dat de blade niet volledig horizontaal staat dan word de verbinding verbroken :) heb het ook soms. Dan ff op ander plek dan werkt alles weer :) of dat de gps ff nukken heeft,
:D

Okay nou zal er eens op letten en proberen wat je zegt ,is behoorlijk irritant steeds dat geklooi :rolleyes:
Maar wel vreemd als ik de schakelaar tig keer overhaal of de accu ontkoppel en weer aansluit op dezelfde stand van de quad dat hij het dan na verloop van tijd wel ineens doet.

Wel raar ja.. Maar caak betekend het dat de verbinding. Tussen de blade en controller word verbroken door iets.. Enige keren wanneer ik er last van Had is dat de blade niet recht stond, misschien een keertje je esc Calibreren?

Back