New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

Ik ben nog eens gaan kijken in het Ridderkerkse om de 350QX nog eens te aanschouwen.
Veel teveel geld voor zo'n ding. En dan het risico dat je 400 euries naar beneden storten door een scheurtje in een prop. Schandelijk.

Ik snap er echt niks van dat mensen zoveel geld voor een quad uitgeven.

En natuurlijk snap ik mezelf ook niet toen ik met het laatst beschikbare exemplaar de deur uitliep. Straks even proberen.... :p

Ik kocht hem omdat ik medelijden had met de winkelier, niet omdat ik zo`n achterlijk ding wou hebben.

Precies. Er moet toch iemand de economie draaiend krijgen door te consumeren. Ik zou het niet kunnen verkroppen als Martin op de fiets naar zijn zaakje zou moeten door mijn schuld.

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een probleempje nu. Ik heb er een 250 mw 5,8 ghz onder hangen en zodra ik die aanzet wil de gps niet meer locken. Weet iemand daar een oplossing voor ?

Inmiddels het kreng maar eens uitgeprobeerd. Het is eigenlijk net mijn Hubsan, alleen iets groter. En zonder voorgeprogrammeerde kunstjes natuurlijk.

Erg leuke machine. Maar snel eens extra batterijen regelen, want ik denk dat mijn 25C 2200mAh Nano techjes het niet zo leuk zullen vinden.

Iemand ervaringen met andere lipo's? Ik ben van plan de 2200mAh 45C Nano techjes te bestellen. Kosten niet veel en hebben ongeveer dezelfde afmetingen als de stock lipo.

4

Hoi Rhelie interessant heb ook net een fatshark attitude sd besteld met 250mw zender met de bedoeling om met de blade te gaan vliegen .
Dus volg je draadje met aandacht :D

Ik heb wel een probleempje nu. Ik heb er een 250 mw 5,8 ghz onder hangen en zodra ik die aanzet wil de gps niet meer locken. Weet iemand daar een oplossing voor ?

heb je een stroom-kabeltje in de buurt v/d GPS? (die zit in het landingen-gestel)
daar kan de GPS niet tegen ;)

Ik heb inmiddels een testje gedaan met een 45C 2200mAh Turnigy Nano-tech en die werkt uitstekend. Zeker net zoveel punch als de E-Flite, misschien zelfs wat meer. Een beetje truttig aan het vliegen geweest en het toch ruim meer dan een kwartier volgehouden.

Morgen ga ik de 25C eens proberen, misschien is dat toch wel genoeg. Inmiddels een Traxxas stekker aan de Blade geprutst, zodat ik zonder adaptertje kan werken.

Wat me wel opviel is, toen ik tijdens de vlucht van Stability naar Safe mode ging en een stukje gelopen had, de Blade niet netjes op afstand bleef. Vanuit mijn ervaring met mijn kleinere quadjes, voelt de Stability toch wat natuurlijker aan. Agility mode ben ik nog maar vandaan gebleven.

4

Bedankt voor de tips ! als je gaat wandelen vervalt de safety circle .

Achteraf had ik het al ergens gelezen. Safety circle is voor mij niet de meest spannende functionaliteit.
In het donker vliegen is echt leuk. Er komt een aardige bak licht uit de leds. Genoeg voor UFO reacties van de buren.

4

Ik heb nu zo`n beetje alles geprobeerd om de blade fpv te krijgen maar het wordt niks. Zender op andere poot geplaatst en gewikkeld in allu folie en zo laag mogelijk opgehangen. De gps weigert te locken. Eerst de gps laten locken en daarna zender aan, hij verliest zijn gps verbinding nog voor het opstijgen.

Back