Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles wat 12V en 3A kan leveren is goed. Ik gebruik een aparte 200W voeding of in het veld een auto accu. Alleen gebruik ik mijn eigen laders, niet die meegeleverd werd.
Als je extra lipo's zoekt voor niet teveel geld, zou ik eens kijken naar de Nano Tech 2200mAh 45C. Ik had er twee voor 34 euries, inclusief verzenden.Het weer zat eindelijk eens mee, en mijn eerste vluchten zijn een feit. Ik was eerst naar een parkeerplaats gereden in de buurt waar ik nog wat met de DX6i moest uitvogelen, maar na een minuut of 5 binden en kijken en testen had ik dan uiteindelijk mijn 350 in de lucht.
Ik heb maar 1 pack dus tussentijds moet ik laden, maar ik heb nu een pack of 5 gevlogen op de veilige modus. Return to home werkt prima. Hij land niet 100% op dezelfde plaats maar in een straal van 2 meter vind ik goed genoeg.
Alle setting werken zoals ze horen te werken dus ik ben een happy camper.
Mijn Blade 350 vind ik super, hij vliegt erg goed en gemakkelijk in de smart mode. Het probleem met de DXi6 had ik ook maar Martin heeft mij daar prima mee geholpen.
Nu wil ik een release hook monteren om een loodje te laten vallen en ik zie dat er op het mainboard twee servo aansluitingen zitten.
Heeft iemand enig idee hoe ik die kan activeren?![]()
Wat ik van Martin begreep, is dat die voor een gimbal zijn. Ik denk niet dat die via een apart kanaal worden aangestuurd.
4
Hoi Richard
Nou zag dat HH op de online manual op de subtrim dus de throttle op 15 tot 20 % er bij had gezet.
Stond in de manual bij de blade doos niks van in ,dus zal wel een reden hebben dat viel mij op.
Geld voor de dx6 dus omdat je 2 tandjes aan je throttle trim omhoog moest doen om te starten,dacht dat het daar mee te maken had misschien.
Maar nog niet ingesteld zelf.
Als je extra lipo's zoekt voor niet teveel geld, zou ik eens kijken naar de Nano Tech 2200mAh 45C. Ik had er twee voor 34 euries, inclusief verzenden.
Hoi,
klopt het dat die iets langer en dikker zijn dan de standaard eflites?