Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, dan moet je ze ook kunnen vinden. Ik ken ze niet namelijk. Tegen 5,5 gram per cel, kom je nog niet op 12 gram uit, als je balanceerstekker en goudcontactjes meetelt. Je komt dan nog rond de 13~14 gram uit.
...
Daarom.. denk dat je totaalberekening wel redelijk klopt, maar 10 gram 2s 200mAh lipo's bestaan helaas niet, tenminste, ik kan ze nergens vinden en jij vooralsnog ook niet![]()
Ik heb deze cellen nu: Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY 240mAh 20C single cell $2.32Tsja, ik heb er ook geen balansstekker aan, maar daar werd al meerdere malen meewarig nee over geschud toen ik dat vertelde
die 10 gram, hoe heb je dat gewogen?
Ik wil best geloven dat die CC10 een hogere resolutie heeft en sneller reageert dan de turnigy6, ik vind dat alleen niet opwegen tegen het gewicht.Dat hangt er vanaf hoeveel gas ik geef
Ik gebruik het bekende 19 grams motortje aan een 6A 'professional brushless esc' of een CC10, naar keuze, maar de CC10 doet eigenlijk niets beter, en de 6A is lichter, dus het zal wel de 6A regelaar blijven. Die trekt het prima, dus de stromen blijven onder de 6A.
Had wel al verhalen gehoort dat deze pakketjes dat niet zouden trekken, maar daar tegenover ook weer verhalen van mensen die dat onzin vinden.
Sowieso.. volgas zal het wel rond de 5~6A zitten (zal het zo eens meten) maar dan nog, hoe vaak vlieg je nou volgas in het C programma..
De AHA 200 wegen overigens volgens opgave fabrikant 5,5 gram per cel...
Ik probeer niet elke wedstrijd een ander kistje te hebben.
Hopelijk gaat me dat lukken.![]()