Nieuw! Align Trex 150DFC

Ik heb het zo geregeld..

kabel.jpg

Mail van rc711:

Dear Sirs,

Thank you very much for your email!

As there is some delay, we will ship in Mid Dec.

Should you have further question, please do not hesitate to contact us.

Ik heb die email nog niet gehad van RC711.. Afwachten dus. Het heeft gelukkig geen haast.

Ik heb altijd ruzie met die kleine stekkertjes.
Als ik ze lostrek wordt ik altijd helemaal groen en scheur ik uit mijn kleren!
Ik trok de volgende conclusie:

De kracht om stekkers los te krijgen is omgekeerd evenredig met de grootte van die stekkers.

Tjsa als 1 website begint met het plaatsen van pre-order dan volgt de rest natuurlijk snel. Logisch ook aangezien ze anders klanten kunnen mislopen. Vraag me af of hier regels aan zijn verbonden? hoever in het voren mag een winkel een pre-order plaatsten?

Deze heli wordt echt da bomb!!! De moeder aller micro's en zal alle andere heli's overbodig maken....dus eh, als iemand nog een upgrade motortje heeft liggen voor de 130x, hetgeen je toch nooit meer gaat gebruiken omdat de Align 150 übersuperiorsuperhaupthubschrauber deze volledig stof gaat laten happen, wil ik die wel hebben....scheelt weer gewicht voor in je kliko misschien?!

Daar heb jij helemaal gelijk in Tom!!
Want een 150 size gaat het nooit worden de Trex150DFC zoals het eigenlijk wel doet vermoeden.
De reden waarom ik toch maar afhaak is dat ik het toch teveel centen vind voor zo'n formaat Micro Heli MET een los staart motortje en het toestel totaal NIET groter zal zijn dan mijn huidige Walkera V120D02S Heli.
Ik zie daarom geen reden om zo'n soort Heli die in mijn optiek overprezen is er naast bij te hebben wetende dat mijn V120 rete strak vliegt.
Wens ik natuurlijk wel alle komende Trex150DFC piloten een heerlijke Kerst toe met hun nieuwe aanwinst.
Dat het toestel hun uiteindelijk maar mag bevallen en de centen waard zal zijn.(want prijzig is ie zekers....)
Vr Gr D

Ha ha ha ha ha.......meen jij dat echt Chow?
Hoezo koopje?
Verwacht jij dan dat ze die Trex150DFC na de feestdagen een stukkie duurder gaan maken?
Zag laatst die Trex150DFC voor 239 euro bij een Duitse webshop.Wat een prijs zeg!!!
Moet dan ook nog een ontvangertje bij en de nodige Lipo packjes om lekker door te kunnen vliegen.
Want met een paar Lipo packjes ga je dat toch echt niet redden lijkt me.
Hoop wel dat het toestel jou straks echt gaat bevallen en dat jij er een zeer prettig voorjaar/zomer 2014 mee kan beleven.
Zoniet dan kan het altijd nog op de kast gezet worden om met tijd en wijlen naar te kieken.
Vr Gr D

Back