Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welgeteld 1 iemand met een scheurtje in het frame
Verder zegt het niks. Als je dit soort topics gaat volgen kun je niks meer kopen. Bij elke heli is er wel een topic vol problemen. Gek genoeg zijn dat ook vaak dezelfde mensen die met elke heli die ze kopen problemen hebben. Zie je ook op dit forum nog wel eens gebeuren![]()
Nee hoor, twee... eentje met een scheurtje aan de main motor, aantal posts verder iemand met een scheurtje aan de tailmotor...
Nu Maandag of Dinsdag is ie beschikbaar in BelgiëHeb gisteren met een shop gebeld en die heeft er na levering van zijn pre orders nog 3 over
Worden weer slapeloze nachten dit weekend, "doet ie et of doet ie et niet?"
Grtz Rudi
Welgeteld 1 iemand met een scheurtje in het frame
Verder zegt het niks. Als je dit soort topics gaat volgen kun je niks meer kopen. Bij elke heli is er wel een topic vol problemen. Gek genoeg zijn dat ook vaak dezelfde mensen die met elke heli die ze kopen problemen hebben. Zie je ook op dit forum nog wel eens gebeuren![]()
Ha ha ha ha ha Chow........
Nou voel ik me lichtelijk in het kruis getast.Ha ha ha ha ha
Maar kan het wel hebben van jou hoor want die Walkera V120D02S die ik ooit van jou had overgenomen vliegt nog als een tierelier en ben er elke dag blij mee.
Wat die Trex150DFC betreft ga ik er steeds meer een harder hoofd in krijgen.
Want voor zo'n bedrag moet zo'n Heli toch gewoon goed zijn en zonder gebreken rond kunnen vliegen?