Nieuw! Align Trex 150DFC

Hehe mooi Uwe.. is wel duidelijk maatje groter!

Pas maar op met in huis vliegen..want ik heb m'n 150 de tafel aan laten tikken ...schade is behoorlijk en de delen (nog) niet beschikbaar :oops:

Hehe mooi Uwe.. is wel duidelijk maatje groter!

Pas maar op met in huis vliegen..want ik heb m'n 150 de tafel aan laten tikken ...schade is behoorlijk en de delen (nog) niet beschikbaar :oops:

ha, als die 250 ergens aan tikkt, gaat heel veel kapot,
een kast of een plant kan je heel snel vergeten,
en de heli ook,
daroom vlieg ik zo even even even, niet meer ..

Uwe

ja jongens, gaat het maar rustig aan,
kijk naar mijn 250er, eeeerst maar rustig hoveren,
ik ga ook geen 3 D vliegen in de woonkamer met de 250, buiten wel !!!

ik ben geen super prof, en de meesten piloten van de 150er ook niet,
maar kunnen het wel worden,
als de heli heel blijft ..

suc6 iedereen, Uwe

Size comparison met een MCPX BL:

Schelen niet veel in lengte. De Trex 150 is een stuk lager!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi om dat eens naast elkaar te zien . Ik denk dat er nog veel mensen een verkeerd beeld zullen hebben van de 150 :rolleyes: zo dacht ik dat die groter ging zijn dan de blade 130x wat uit zijn benaming logisch zou geweest zijn geworden :hammer:

Multicopters:confused: Heb onlangs een Nano qx gekocht om te zien wat de hype allemaal is en ben er eigenlijk snel op uitgekeken.Zoemt mooi rond in huis maar wat moet je er verder mee?
Nu is zo'n NQX wel niet helemaal hetzelfde als die grotere dingen, maar een beetje inverted hangen geeft mij toch een 'kick' die je met een quad niet kan hebben:cool:
Daar staat weer tegenover dat je er leuke filmpjes mee kan maken maar da's niet echt mijn ding, als je voor de 15de keer je huis uit de lucht kan zien heb je het er ook mee gehad denk ik;) No thanks.

Grtz Rudi

CP multicopters volop in aantocht!!

Ach zelfs dan.. Wat is nou mooier. Een fraaie heli met mooie vormen en geweldig geluid of een ding wat er uitziet en klinkt als een buitenaards insect..

Ach zelfs dan.. Wat is nou mooier. Een fraaie heli met mooie vormen en geweldig geluid of een ding wat er uitziet en klinkt als een buitenaards insect..

Ehm..al mn heli's zien eruit als buitenaardse insecten, en laat dat net mn lievelingsinsect zijn :) Een enkele heeft wel n formule1 sound, idd wel mooi.

Tjemig de pemig.............
Wist al een beetje op voorhand dat die Trex150DFC niet dezelfde maat zou hebben als een Blade 130 of zelfs iets groter.
Maar dat de Trex150 maar een fractie groter is dan een Blade mcp-X dat verbaasd me zeer.
Ze zijn nagenoeg hetzelfde in formaat en vind het dan een best bedrag wat je ervoor neer mag tellen.
Ik sla deze Trex150DFC zekers over want een Heli van zo'n formaat vind ik de centen niet waard.
Vind het zelfs wat over de top qua prijs en wat je ervoor terug krijgt.
Align of geen Align.
Vr Gr D

Ik kan Vrijdag in de winkel ééntje gaan afhalen waar ze er één opzij houden voor mij maar als ik al die brokken zie op HF denk ik dat ik de boot nog wat ga afhouden!!
Zitten die Yanks daar met hun peperdure heli waar geen onderdelen voor te krijgen zijn....
Ik lees dat Align zijn plastic gaat veranderen naar een soort van nylon dus even die rapporten afwachten en binnen een paar maand nog eens kijken;)

Grtz Rudi die wel wat met zijn 130x blijft vliegen:cool:

Brokken op HF? Welke dan? Eentje is stuk gemaakt bij het uit elkaar halen. Dat werd eerst gebracht als cracked out of the box en pas later werd gezegd dat het per ongeluk gesloopt is. De rest is gewoon gecrashed. In totaal zijn er op HF een man of 3-4 dominant aanwezig met allerlei geneuzel over mods. Maar hoeveel van die heli's zijn wereldwijd verkocht? Waarom lees ik niet duizenden klachten op de facebook pagina's van Align en de demo piloten? Komt dat misschien omdat er een clupje muggezifters op HF het hele topic hebben gekaapt dat nu de indruk ontstaat dat de heli waardeloos is? En die verkoper van mods maar lachen. Die zit prima met de kerst.
Gewoon lekker vliegen met dat ding en minder klooien eraan. Daar is ie voor gemaakt en ik begrijp dat ie dat ook goed doet..
Enige reden om de 150 nu niet te kopen is mijn inziens nog het gebrek aan spares. Dat is het enige legitieme argument.

**Edit**

Oeps. Er zijn wel al onderdelen..

http://www.fast-lad.co.uk/store/index.php?cPath=22_144_410_865?sort=1a&page=1

Laatst bewerkt:
Met een kleine heli moet je echt leren vliegen. Een heel ander vliegbeeld dan met een 700 size heli. En dat kan best een hoop crashes verklaren. Mensen denken er zo mee weg te kunnen vliegen omdat ze dat ook met hun 600+ size kunnen.

Als ik mijn Logo 400SE pak moet ik de eerste vluchten echt rustig aan doen om weer te wennen aan het formaat. Doe ik dat niet dan prak ik hem echt de grond in.

Back