Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hehe mooi Uwe.. is wel duidelijk maatje groter!
Pas maar op met in huis vliegen..want ik heb m'n 150 de tafel aan laten tikken ...schade is behoorlijk en de delen (nog) niet beschikbaar![]()
Is de Align trex 150 ook te koppelen met een devo zender ? .
gr Wim
Size comparison met een MCPX BL:
Schelen niet veel in lengte. De Trex 150 is een stuk lager!
Is die van jouw al onderweg? Of zit je ook in de batch die vrijdag bij ze binnenkomt..
MulticoptersHeb onlangs een Nano qx gekocht om te zien wat de hype allemaal is en ben er eigenlijk snel op uitgekeken.Zoemt mooi rond in huis maar wat moet je er verder mee?
Nu is zo'n NQX wel niet helemaal hetzelfde als die grotere dingen, maar een beetje inverted hangen geeft mij toch een 'kick' die je met een quad niet kan hebben
Daar staat weer tegenover dat je er leuke filmpjes mee kan maken maar da's niet echt mijn ding, als je voor de 15de keer je huis uit de lucht kan zien heb je het er ook mee gehad denk ikNo thanks.
Grtz Rudi
Ach zelfs dan.. Wat is nou mooier. Een fraaie heli met mooie vormen en geweldig geluid of een ding wat er uitziet en klinkt als een buitenaards insect..