Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Josv zei:Tot nu toe geen probemen alhoewel bij een landing het landinsstel toch nog doorbuigd. Misschien plaats ik nog een veer tussen de poten om dit euvel te op te lossen.
snakeyy77 zei:hoeveel ruimte is er voor een accu bij dit toestel , is er bijvoorbeeld ruimt voor een flightpower lipo 4 cellen 3300 mah ??
gtx johan
eddycl zei:Bovendien kan mijn axi 2820 slechts tot 1200gram 3D vliegen terwijl mijn kist nu al 1120gram weegt.
plotterwelt zei:Nu wel heel houden he.!!
plotterwelt zei:Stickers heb je er goed opgekregen Joeri
Mooie kist zo.
Nu wel heel houden he.!!
Mvg Johan
Daniël zei:plotterwelt zei:Stickers heb je er goed opgekregen Joeri
Mooie kist zo.
Nu wel heel houden he.!!
Mvg Johan
Heb jij die stickers gemaakt Johan...
Mvg,
Daniël.
eddycl zei:snakeyy77 zei:hoeveel ruimte is er voor een accu bij dit toestel , is er bijvoorbeeld ruimt voor een flightpower lipo 4 cellen 3300 mah ??
gtx johan
Lijkt mij lastig. Ik heb zelf al een probleem er een 3x2500 in kwijt te raken. Deze moet net op de schouder in de cockpit liggen. Kom niet weg met de sluitingnok van de kap.
Bovendien kan mijn axi 2820 slechts tot 1200gram 3D vliegen terwijl mijn kist nu al 1120gram weegt.
configuratie: axi 2820-10 / jetiAdvance40plus / leonpower3x2500(224gr) / 4x hs81 / R16scan / 2xspuitbus!!
http://foto.modelbouwforum.nl/displayimage.php?pos=-40431