E
E®win
Guest
Hallo,
Ik ben Erwin 24 jaar woon vlakbij assen.
Ik heb wel wat ervaring met rc maar niet met boten.
Ik heb een tamiya TT-01 omgebouwt om mee te driften.
Ik heb nu een paar vragen over de magin one.
Ik heb vorige week een Magin one gekocht en gisteren een servo en regelaar, dat heb ik er vanmorgen in gezet en dan zou de magin one volgens de verkoper van de boot toch wel een snelheid van 30 km/h moeten halen, met mijn accupacks van mijn auto (6 cells 3700mah 7.2v)
Maar ik ben blij als hij 10 km/h haalt :?
Wat kan ik hier aan doen??
Mijn accu lader kan tot 8 cellen laden, dus dan zou ik op 9.6v zitten ik denk niet dat dat al heel erg veel uit maakt.
Wat kan ik nog meer doen om hem sneller te laten varen?
Ik las hier ook ergens dat de schroefas het liefst horizontaal in de boot moet liggen?
Heeft iemand van jullie misschien een linkje met goede schroefjes voor rc boten?
B.V.D. voor de reacties gr. Erwin.
Ik ben Erwin 24 jaar woon vlakbij assen.
Ik heb wel wat ervaring met rc maar niet met boten.
Ik heb een tamiya TT-01 omgebouwt om mee te driften.
Ik heb nu een paar vragen over de magin one.
Ik heb vorige week een Magin one gekocht en gisteren een servo en regelaar, dat heb ik er vanmorgen in gezet en dan zou de magin one volgens de verkoper van de boot toch wel een snelheid van 30 km/h moeten halen, met mijn accupacks van mijn auto (6 cells 3700mah 7.2v)
Maar ik ben blij als hij 10 km/h haalt :?
Wat kan ik hier aan doen??
Mijn accu lader kan tot 8 cellen laden, dus dan zou ik op 9.6v zitten ik denk niet dat dat al heel erg veel uit maakt.
Wat kan ik nog meer doen om hem sneller te laten varen?
Ik las hier ook ergens dat de schroefas het liefst horizontaal in de boot moet liggen?
Heeft iemand van jullie misschien een linkje met goede schroefjes voor rc boten?
B.V.D. voor de reacties gr. Erwin.