Nieuw: Hobbyking turbine

Binnenkort gaat Hobbyking een nieuwe turbine lanceren!
Alvast een voorproefje:

Ik ben erg benieuwd naar prijs en bouwkwaliteit van de turbine.

Laatst bewerkt door een moderator:
aahh ,weetje wat ik vind
dat er veel te snel gezegd word ,het is rotzooi
ik rij zelf met de jetjoe junior turbines
nou ,ik heb een paar kolibries geservices van Lambert
iedereen prijst Lambert de hemel in, maar ik kan zeggen ,geef mij maar een jetjoe,want dat is veeeeel degelijker spul dan die kolibri
wat een prut spul is dat
maar wat ik wil zeggen is dus,men oordeelt al voordat ze het gezien hebben .
kijk ,wat ik namelijk weet is dat dit gewoon een kopie is van rp propulsoin van Robbe,met andere ecu
gebouwd in china
betrouwbaar???
ach ik heb hier nu al tig jetcats gehad, en ze hebben allemaal iets ,lager probemem ,aanlopen , verbrandings kamers met lekke sticks
moet ik nog verder gaan
een p20 met een gigantische fout erin ,die jetcat weigerd te veranderen
dus ik zeg maar zo , zolang je de motor niet koopt , kom je er nooit achter , en zal je de fabriek ook nooit kunnen helpen ,de motors te verbeteren.

Hilarische, of sneue?, discussie op RCU. Er wordt van alles bijgehaald, dan valt het hier op MBF qua off-topic berichten gigantisch mee (klopt sowieso, ook zonder vergelijking met het RCU draadje). Er lopen drie discussies op RCU.
www.rcuniverse.com/forum/m_11137978/tm.htm
Ziekmakend is die Amerikaanse trots op hun producten en hun neerkijkende blik op alles wat niet Amerikaans is. Ik vraag mij af als ze door hebben dat 98% van de dingen die ze bezitten niet amerikaans is. Moeten ze wel eerst kunnen lezen daar.

aahh ,weetje wat ik vind
dat er veel te snel gezegd word ,het is rotzooi
ik rij zelf met de jetjoe junior turbines
Hey martin, hoest daar? Zelf nog steeds druk aan het huisverbouwen.....

Klopt wat je zegt, de meeste hebben hun mening al klaar voordat ze het product gezien hebben.... Maar vergeet niet dat jou turbine kennis boven gemiddeld is (zachtjes uitgedrukt...;)) en wel een paar kleine ingrepen aan de jj's heb gedaan wat een turbine no-no niet kan. De meeste kopers hebben er de ballen verstand van en verwachten dat het ding "out of the box" meteen goed loopt en daar hebben de chinezen wel af en toe moeite mee vanwege haperende kwaliteit controles. Maar ze worden steeds beter, ze nemen ooit onze economie nog helemaal over.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat nieuwe torretje.

Groetjes,
Gerald in de stof

Vroeger was mercedes kwaliteit,tegenwoordig wil ik er nog niet in begraven worden.
Met de chinese producten is net andersom, voorheen(2jaar terug)waren de producten goed als je geluk had. Nu is de kwaliteit met sprongen voorruit gegaan doordat ze de westerse kennis ingekocht hebben.
Dus ik geef deze turbine best kans van slagen.

Wie weet stuurt HK er wel een op naar Martin. Ik denk dat je als potentiele klant meer hebt aan een review van Martin dan aan eentje van Bruce.

Ze staan alleszins wel achter hun product, anders kwam die niet in de handen van Bruce. Dus volgens mij gaat het een leuk ding worden, al de scene er veiliger op wordt daardoor, waarschijnlijk niet. :p

Ik denk dat wanneer blijkt dat het mechanisch gezien een "onveilig" ding is, clubs simpelgezegd HK turbine's kunnen weigeren!?

Ik bedoelde eerder dat mensen die de kennis niet hebben ermee aan de slag gaan, zeker als ze werkelijk zo goedkoop gaan zijn.

Zie je iemand van 16 met een beetje geld al "spelen" met zoiets? :o

Hey sandor, had ik begrepen.

mn post was eigenlijk nog een reactie op de discussie "kwaliteit" van enkele posts hiervoor.

Back