Nieuw indoor circuit in het Antwerpse

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
Der is nog enen van het forum (maar die is al een week nie meer online geweest precies en geen reactie voorlopig op pm's) die ook begonnen is "alucard369"
Dus correctie, we zijn al met 4 om te koersen desnoods :)
Ik had es bij nen search opgevangen dat er ist zou zijn in Gentbrugge, maar da blijkt dan van een club te zijn bij het googlen, maar twas een postje van al minstens een jaar oud, dus ik weet niet in hoeverre datta nog klopt.

En om aan te vullen: "de auto nemen naar..."

...Zwartbergen aan de Muide-Meulestede (afstand is kut voor mij)
...Blaarmeersen? (teveel volk)
...Malterpark, richting Latem (afstand zowaar nog kutter)
...havenbuurt Muide? wel veel kasseien, dus ergens wel riscovol
...parking Flanders Expo? zit Ikea daar wel 6 dagen op 7
...Bourgoyen in Mariakerke, teveel paadjes met wandelaars allerhande en te weinig open ruimte gezien...maar heb daar ook niet alles gechecked, dus ik kan mis zijn want das nie erg klein
...en de parken en parkingen in een stad gelijk gent is problemen zoeken vind ik

Komt erop neer, tis allemaal nie meer echt Gent zelf en met de fiets ist nie echt handig
(gelukkig dat ik maar een Rustler heb en geen nitro 1/8 monster truck ofzo)

Carpoolen is wel handig natuurlijk, maar da zal wel een lol zijn zeker :)

Laatst bewerkt:
hoi riko.het crossparcou in lovendegem is super.
we hebben heel het verlof daar gereden en we zijn het nog niet beu.bergen.jumps van meters hoog.schuine bochten.alles wat je maar wenst
en niet ver van u deur
geloof mij!daar verveel je je niet hoor.
als je meer info wil moet je pbtje sturen

greetz

ik zoek iets in gent zelf :)

kben met de velo ziet ge :) (heb ooit een auto gehad, maar die tijd is voorlopig gepasseerd) dus het moet echt wel in gent zelf zijn dat ik iets zoek om mijn beestje ne keer volluit te laten gaan :)

En da crossparcour klinkt al goed, maar dan kan ik evengoed naar de zwartbergen gaan in de Muide

Het enigste dat ik weet wat RC gerelateerd is en in de buurt van Gent zit, is Monster Truck Club Gentbrugge (mtcg.tk). Een buitenbaan, offroad. Ondergrond is kunstgras. Daar kan je met je Rustler wel uit de voeten, denk ik.

't Is dus idd van een club, maar je kan ook gewoon een daglicentie aanvragen. Je hoeft dus niet meteen een vast lid te worden.

Monster%20truck%20club%20Gentbrugge%20-%20Circuit.jpg

Ondertussen is er ergens in 't midden nog een schansje bijgekomen.

spijtig dat't zo rap donker is hé, anders konden we op een avond na het werk daar nog geraken... Voor de winter is indoor eigenlijk een must.

Zijn jullie daar dan allemaal al lid van?

en wat houdt zo een lidmaatschap in buiten dage daar dan ne keer op hun banen moogt rijden?
Wedstrijden meedoen enz ofwa?

Nee, geen lid, dus kan je daarmee niet verder helpen, maar kijk eens op de site, als 't daar niet opstaat kan je nog altijd iets op het gastenboek achterlaten, of je kan een mailtje sturen naar de webmaster.

Ik ben er een paar keer met m'n Savage gaan rijden. 't Is inderdaad een heel gesleur op de fiets, en ik moet 10km rijden... Maar op zich is 't te doen. Natuurlijk, je hebt met een elektro een hoop accu's nodig om er een tijdje te kunnen blijven. Of een lader en een loodaccu (geen 230V op 't veld). En een loodaccu op de fiets wordt toch weer wat zwaar :?

zijn er mensen die het gebied van rond de Muide - Meulestede verkend hebben?

heb daar vroeger nog in de scouts gezeten en er zijn daar nogal wat loodsen.

De Zwarbergen is natuurlijk een leuk parcours (maar veeleer offroad)

Dacht dat dit topic over een nieuw INDOOR circuit in het Antwerpse ging.

MJ

Ken veel gemeenten en bij namen hier in het Antwerpse maar Gent is toch echt aan de verkeerde kant vant water zenne.... :)

PQ

zullen we dan maar een nieuwe topic openen over circuits in het Gentse dan maar zeker?

want anders nemen we de spotlights weg uit Antwerpen en dat hebben de bewoners vant stad niet graag he

Enkele foto's van ons nieuw circuit:

DSCN2209.jpg

DSCN2207.jpg

DSCN2211.jpg

dscn2234e.jpg

Op woensdag en vrijdagavond kan er getraind worden vanaf 19u.

MJ

Ziet er tof uit, 't is alleen nog een ferm eind van Wilrijk met openbaar vervoer of fiets... Ik zou wel willen, maar 't gaat er niet van komen, jammer genoeg.

Ook deze week kan er op woensdag en vrijdagavond getraind worden vanaf 19u.
Alle electrowagens zijn welkom.

MJ

Back