Nieuw indoor circuit in het Antwerpse

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
Goed nieuws is dat.:lol:
Ik kom zeker eens een kijkje nemen mor spijtig genoeg heb ik al plannen voor vrijdag.
Vorig jaar was het er gezellig dus ik kom terug rijden met de mardave.

Vanaf deze week vallen we terug in ons normaal (winter indoor) stramien, nl op woensdag (6/10) en vrijdagavond (8/10) is de zaal open en kan er getraind worden vanaf 19u.
Alle electro klasses zijn welkom.

MJ

Zoals elke week kan er getraind worden op ons electro indoor circuit op woensdag 10 en vrijdag 12 nov en dit vanaf 19u.

MJ

Zondag (21/11) hebben we onze eerste winterchallenge en op woens (17/11) en vrijdagavond (19/11) kan er dan ook getraind worden.

MJ

Na onze wedstrijd vorige zondag gaan we gewoon verder met onze wekelijkse trainingen op woensdag (24/11) en vrijdagavonden (26/11)

MJ

Deze week doen we gewoon verder met onze woensdag (1/12) en vrijdagavond (3/12)trainingen.
Alle wagens op electro welkom (tot 1/10de)

MJ

Ook deze week is ons circuit open op woensdag (15/12) en vrijdagavond (17/12) vanaf 19u, iedereen met electrowagens is welkom.

MJ

Op woensdagavond (29/12) is de zaal NIET vrij en we kunnen pas terug opstellen op zondag 2 januari.
Er kan dan terug gereden worden vanaf 13u, opstellen doen we vanaf 11u.

MJ

Vanaf deze week keren we terug naar onze normale woensdag (5/01) en vrijdagavond (7/01) sessies en dit op een nieuwe (snellere) layout en nieuw tapijt.
Deuren open vanaf 19u.

MJ

Ook deze week kan er op woensdag (12/01) vrijdag avond (14/01) gereden worden zonder mij en onze Nick liggen met griep in bed (dank u wel Friedman)

MJ

Op woensdag (19/01) en vrijdagavond (21/01) kan er in onze zaal getraind worden vanaf 19u.
Alle electrowagens zijn welkom.

MJ

Deze week kan er ook zoals elke week op woensdag (26/01) en vrijdagavond (28/01) getraind worden op ons indoor circuit en dit vanaf 19u.

MJ

Back