Nieuw indoor circuit in het Antwerpse

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
Het circuit is da gelege tege de kante van herentals , lier ? Grtzz !

Ps kan zijn dak is kom toere ;)
Deze is gelegen op het terrein van camping "de groene linden" in de polyvalente zaal aldaar.
Het adres:
Schotensteenweg 64
2960 Brecht
We zijn tijdens de winterperiode op woensdag en vrijdagavonden geopend vanaf 19u
De prijs voor een avondje rijden is 5€ en uiteraard zijn alleen electroauto's (1/18, 1/12, 1/10 en buggys) toegelaten.

Oke Thankzz :) Maar wat voor wagens rijden er voornamelijk ?
Beginners , gevorderden , onroad offroad ??

95% onroad (1/12de en vooral 1/10de touring) en een enkele buggy.
Bij ons rijden zowel beginners als gevorderden en het is de bedoeling dat we die beginners voorthelpen met rijtips, tips over setups, aankooptips enz.

MJ

Iedereen en alle klassen op electro zijn welkom, maar de 1/18de klasse is zo goed als dood en 1/16 word nergens in competitieverband gereden en zeker niet gepromoot.
Het parkoer is dan ook het beste geschikt om 1/12de en 1/10de touring te rijden, maar zoals eerder gezegt iedereen is welkom om te komen proberen.

MJ

Iedereen en alle klassen op electro zijn welkom, maar de 1/18de klasse is zo goed als dood en 1/16 word nergens in competitieverband gereden en zeker niet gepromoot.
Het parkoer is dan ook het beste geschikt om 1/12de en 1/10de touring te rijden, maar zoals eerder gezegt iedereen is welkom om te komen proberen.

MJ

Jammer :(.......

Je kan altijd is langs komen en ff kijken he dn kan je zien of het iets voor je is of niet
iedereen welkom!

Grtz
PQ

Ok, momenteel rij ik bij Top Speed, maar als ik eens wat meer tijd heb wil ik wel eens komen kijken.

Grts

Ook in deze vakantieweek zijn we op woensdag (4/11) en vrijdagavond (6/11) geopend vanaf 19 u.
Alle electrowagens zijn welkom.

MJ

Ook deze week zijn we op twee avonden geopend, op woensdag (11 nov feestdag) en vrijdag avond (13 nov)
Deuren open vanaf 19u.

MJ

Tof initiatief.
Ben al paar weken bezig met de ontwikkeling van een eigen 1/12 met lipo saddles.
Hou vooral van het bouwen (en het gevecht met carbon ;) en dus weinig rij-ervaring. Maar aangezien er ook wat beginners vertoeven en de supermodified CRC in de finale fase komt...
Een vd weken toch maar eens komen uitproberen.
Als ie ni op de baan ligt heb ik altijd nog een schumacher cat sx. Welke banden mogen op het tapijt? Wordt die enkele buggy toch ook eens vergezeld...

Groetjes en tot binnenkort!

Tof initiatief.
Ben al paar weken bezig met de ontwikkeling van een eigen 1/12 met lipo saddles.
Hou vooral van het bouwen (en het gevecht met carbon ;) en dus weinig rij-ervaring. Maar aangezien er ook wat beginners vertoeven en de supermodified CRC in de finale fase komt...
Als ie ni op de baan ligt heb ik altijd nog een schumacher cat sx. Welke banden mogen op het tapijt? Wordt die enkele buggy toch ook eens vergezeld...

Amai das goed nieuws, dan ben ik niet de enige met Lipo saddle packs...

Tof initiatief.

In principe zijn alle banden toegelaten, zowel rubber als foam zolang ze het tapijt maar niet beschadigen.

MJ

Back