Nieuw lid, en dan ook nog eens een leek.

dus het maakt niet uit of het een s3 of s4 is zolang je er maar niet boven gaat
en tussen de 5000 en de 8000 mah

en zeker en vast zo licht mogelijk da zal ook een moeilijke zoektocht

ps ik zie niet in zijn replay dat hij een Hyperion heeft ;) LOL

dus het maakt niet uit of het een s3 of s4 is zolang je er maar niet boven gaat

Klopt, je moet alleen wel opletten welke props je gaat gebruiken.
3S kun je het best gebruiken bij 10"
4S kun je het best gebruiken bij 9" & 8"

wat denken jullie van deze?
Turnigy 3000mAh 3S 20C Lipo Pack

Ik zou Hyperion accu's nemen, zijn wel duurder, maar mijn ervaring is dat ze ook een stuk beter zijn. En aangezien je toch een aardig bedrag de lucht in laat gaan zou ik daar gewoon niet op besparen (maar dat is mijn persoonlijke mening) ;)

Klopt, je moet alleen wel opletten welke props je gaat gebruiken.
3S kun je het best gebruiken bij 10"
4S kun je het best gebruiken bij 9" & 8"

Ik zou Hyperion accu's nemen, zijn wel duurder, maar mijn ervaring is dat ze ook een stuk beter zijn. En aangezien je toch een aardig bedrag de lucht in laat gaan zou ik daar gewoon niet op besparen (maar dat is mijn persoonlijke mening) ;)

heb eens naar de Hyperion zitten surfen maar de nie gemakkelijk te vinden en als je ze vind dan zijn de die, die je dan wel kunt gebruiken die zijn dan idd nergens in stock

de vliegduur is gelijk gebleven i.v.m. de dji 8 inch props. yaw response is ook gelijk.

vooralsnog is het nog een beetje rondvliegen, zeer binnekort gaat er fpv onder. daarnaast is er nog een met exact de zelfde setup, hier zal later een av130 onder gaan komen met kleine camera.

en als je nog meer info wilt, vraag maar raak;)

Ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen

Ook zou ik eens willen weten wat voor merk lipo die vinnygogo nu getest heeft(5000mah s4)

Ah oei dan toch. Was die op die Site al aan het zoeken geweest. Zal er overgezien hebben sorry

Oké daar zijn we dan ook weer uit. Morgen vroeg aan het lijstje toevoegen.

Bedankt

Bedankt ga er eens een over nadenken. Nu weet ik tenminste al iets waar ik naar toe kan gaan

Nog eens een stomme vraag
Waarvoor staat die c20 of c25 enz enz op die lipo's is dat een belangrijk gegeven?

mooie verslagskes allemaal. ga ze zeker eens doornemen

ondertussen enkele lippo's en lader gekocht via hobbyking.com en nu is het afwachten tot volgende maand voor dji te kunnen bestellen
zal een groot pakketje zijn:D

zal een lange maand worden
kan ik hier ergens nog meer vinden over de benamingen die gebruikt worden in modelbouw waardoor ik mij ondertussen wat kan bijschaven?

Back