weet je al wat de motoren verbruiken onder vol last zo kun je kijken hoelang je kan varen met een accu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net nog ff gekeken.......m,n andere 2 motoren (12V / 7000 t/m) zou ik, wanneer de schroefassen worden verlengt net onder een geringe hoek, geplaatst kunnen worden. Mooie uitdaging om van het weekend naar te kijken.
Veel succes en plezier met je eerste vaart. Ik zat alleen nog even na je foto te kijken. Naar mijn idee is de afstand tussen de 2 draagpunten van de as iets te groot zeg maar tussen de motor en het punt waar de as vast zit in de spanten. Ik frees dat je een trilling in de as krijgt door de afstand. Maar daar kom je maar op 1 manier achter en dat is testen.
Vraagje: iemand een idee waarvoor de lus met stekker dient? Deze zat los bij de zender/ontvanger. Echter in de handleiding kom ik er niet achter waarvoor deze is. In de 2e foto ziet ie geklemt links boven onder de roodzwarte kabel.
mooie vooruitgang.
2,5 uur non stop op het droge , word rond de 3,5 u op het water.
Tenzij je steeds full power gaat varen, helemaal niet slecht
Zou mooi zijn maar ik denk dat het tegendeel zal blijken. Wanneer de schroeven in het water gedompeld zijn zullen ze meer weerstand ondervinden en zal de stroomafname toenemen en daarmee de vaartijd verkorten.
Maar blijf het een mooi project vinden
dat ik met belangstelling volg.
Johan