Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mij de afgelopen dagen een breuk bedacht hoe en wat ik moet doen om de eerder genoemde rompbreedte aan te passen.
Vanaf daar heb ik heb ik 31,5cm voor het achterschip wat het schip ik totale lengte maakt van 80,5cm. De precieze lengte van het schip op schaal 1:11.
Dennis,
Ziet er netjes uit.
Toch kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat het vlak aan de SB zijde boller loopt als de BB zijde. Dat lijkt in ieder geval op de foto van het achter aanzicht.
Heb je al enig idee wat je als thrusters gaat gebruiken achter?
Groet,
Mathieu
Hallo Dennis,
Kwam op You Tube nog een gaaf filmpje tegen van deze schepen gebouwd door Damen. Je kon een virtuele tour door en over het schip maken. Hier kun je heel veel detailwerk uithalen. Heb helaas verzuimd het linkje op te schrijven maar moet je kunnen vinden.
Is het gezichtsbedrog of is de overgang van de boeg naar het vlakke deel van de zijkant niet goed? Als ik kijk vanaf het laatste hoge spant naar achteren zie ik echt een knik schuin naar beneden. Bij de 1:1 ziet dit er toch anders uit. Verder mooi strak werk.