Hallo John, dank je voor het compliment!.
Maar jouw Hughes gaat ook mooi worden! Ik heb meer mooi werk van jouw gezien. (vordert de wielloader ook wat?)
Vario maakt gewoon mooi en gedetaileerd spul.
De rotordiameter van de Robbe hughes is 1 meter 80. met bladen van 800mm.
Ik vindt het zo typisch dat jouw Vario Hughes een rotordiameter heeft van "maar" 1.68meter?
Je hebt toch een benzine mechaniek?
Want de Big jetranger welke ik heb staan (ter reparatie) met benzine mechaniek heeft nl. zelfs bladen van 810mm.
Eric.
Een plaatje van de Hughes welke ik aan het opknappen ben:

Hiervan moet je dus elk ruitje aan de binnenzijde "plakken" Dit drama heeft aardig wat uurtjes geduurt.
Bij elke zijde van elk ruitje, epoxy mengen, het ruitje, of met hulpstukken of met het handje op zijn plaats houden, epoyy aanbrengen en laten uitharden.
Maar jouw Hughes gaat ook mooi worden! Ik heb meer mooi werk van jouw gezien. (vordert de wielloader ook wat?)
Vario maakt gewoon mooi en gedetaileerd spul.
De rotordiameter van de Robbe hughes is 1 meter 80. met bladen van 800mm.
Ik vindt het zo typisch dat jouw Vario Hughes een rotordiameter heeft van "maar" 1.68meter?
Je hebt toch een benzine mechaniek?
Want de Big jetranger welke ik heb staan (ter reparatie) met benzine mechaniek heeft nl. zelfs bladen van 810mm.
Eric.
Een plaatje van de Hughes welke ik aan het opknappen ben:

Hiervan moet je dus elk ruitje aan de binnenzijde "plakken" Dit drama heeft aardig wat uurtjes geduurt.
Bij elke zijde van elk ruitje, epoxy mengen, het ruitje, of met hulpstukken of met het handje op zijn plaats houden, epoyy aanbrengen en laten uitharden.