Iets verder weer, de servo's gemonteerd in het mechaniek en de stangen van de aansturing ingesteld.
Nu weer iets anders.
Omdat de uitlaat dwars achter het mechaniek ligt, moet de witte beschermkap van de "V-snaren" in tweeen geslepen worden.
Dat vind ik eigenlijk geen gezicht daarom het volgende.
Eigenlijk wil ik de uitlaat verplaatsen naar de zijkant, zoals hier.
Maar dan moet er een stukje van de uitlaat af, bij de rode streep als je snapt wat ik bedoel.
Dan moet de uitlaat nog iets gedraaid worden, en zit dan keurig op zijn plaats.
De steunen moeten dan nog aangepast worden, maar dat is niet zo'n probleem.
Nu is de vraag zou het iets of veel uitmaken voor de motor als ik die bocht eraf slijp?
Heeft iemand hiermee ervaring?
Ik geloof zelf dat het niet zoveel uitmaakt, maar om een uitlaat van €175 te veranderen wilde ik maar op zeker gaan
.
Volgens mij komt het geheel beter uit als de kap heel blijft.
