nieuw winter project

zo keuren ze in israel hun nieuwe soldaten :D

gister nog even de vleugels op de mig van bz gezet. is altijd even een gepriegel om ze mooi recht op de romp te krijgen,maar zoals je op de foto ziet is t weer gefixt :thumbsup:
vind t trouwens wel flinke lappen die vleugels.

002-12.jpg

004-7.jpg

006-6.jpg

008-6.jpg

Laatst bewerkt:
toch nog aardig goed gegaan. maar zoals ik op t filmpje zie is t een su22. lijkt heel veel öp de mig 21. op pagina 3 staat er een foto van ;)

lucht

Vergeten lucht in de tank te doen, heb je hé met air-to-open en air-to-close, komen de pootjes niet meer uit :wink: dan maar spring-air erin, pootjes komen altijd uit. :idea:
Kleinigheidje houdt je altijd.

Ger.

Hoe staat het met het winterproject High Fly? Zijn er nog ontwikkelingen met de vliegtuigen??

vandaag nog even bezig geweest met de powerbox, nu nog de twee lipo´s voor in de neus en dan moet ie in balans zijn.

morgen nog even de close loop kabeltjes bevestigen voor t sturen van t neuswiel, en dan is ie toch bijna klaar god zij dank :D

de led,s heb ik trouwens links en recht van de druk regelaar in t triplex geplaatst.

005-5.jpg

Laatst bewerkt:
untitled.jpg

kwam vandaag op internet t yin en yang teken tegen. misschien wel een mooie sticker om op de macchini te plaatsen. bij een goede balans tussen ying en yang schijnt t harmonie en voorspoed te brengen. dus misschien resulteerd dat ook wel in een harmonieuse en voorspoedige vlucht.... :D een beetje bijgeloof moet er zijn

001-19.jpg

002-16.jpg

de close loop zit er ook weer in, en gelijk de bekabeling van t roer servo naar voor gehaald. en maar even alles afgesteld. alleen nog ff twee veertjes zien te vinden om de kabel opzij te houden tijdens de zaak ingeklapt is.

volgende stap word t plaatsen van de air valve en de servo in t achterste gedeelte. daarboven komt weer een verwijderbare plaat waar de ontvanger en misschien nog wat andere gadgets komen.

Laatst bewerkt:
gister ook nog een schanier ingelijmt voor de kabine kap van de bz mig zodat je m open kunt klappen. moet m alleen nog met wat plamuur afwerken.

003-8.jpg

005-6.jpg

004-11.jpg

nog ff een paar foto´s gemaakt v d golden west mig.
ben een beetje in twijfel of ik de roeren op de vleugel nou als flaps zou moeten gaan toepassen en dan taileron, of rolroeren en t stabilo gewoon als hoog en laag.

zit verder ook nog met de plaatsing van de servo in de vleugel t wikken, en dan de triplex spantjes waar de vleugel overheen geschoven word. kan niet zeggen dat dat robuust is. denk dat ik aan de binnen zijde tussen de twee spanten een triplex strook inlijm en dan twee stevige pennen in de vleugels plaats met schroefdraad aan t uiteinde zodat ik de vleugel stevig tegen de romp aan kan draaien. zodat t een stevig geheel word. want anders zie ik de vleugels met een flinke up er zo afbreken :D

005-7.jpg

006-7.jpg

007-5.jpg

012-5.jpg

013-4.jpg

untitled.jpg

kwam vandaag op internet t yin en yang teken tegen. misschien wel een mooie sticker om op de macchini te plaatsen. bij een goede balans tussen ying en yang schijnt t harmonie en voorspoed te brengen. dus misschien resulteerd dat ook wel in een harmonieuse en voorspoedige vlucht.... :D een beetje bijgeloof moet er zijn

Plak ook ff een sticker op je zend- en ontvangeraccu, zijn die in ieder geval in balans en kan daar niks meer mee mis gaan..... :)

Back