Nieuwe 1:18 monstertruck !

Jasper van I. zei:
ze lijken allemaal op elkaar, dat vind ik pas jammer.
dat ook ja :( is het niet zo moeilijk om te keizen als ze toch allemaal hetzelfde zijn :P

die moet ik hebben :lol: alle Xray's zijn natuurlijk het beste :lol: hahahahaha

maar de 1:18 markt begint nu wel zijn draai te pakken te krijgen.

zelf weet ik nog niet wat ik voor mijn verjaardig moet vragen want ik heb mijn Xray en daar wil ik nog wat spullen voor hebben maar die zou ik ook zelf kunnen kopen. en zown 1:18 MT lijkt me ook gaaf om binnen mee te stunten als het regent en je verveeld jezelf :P

Damn he het wordt gewoon lastig kiezen zo. Ik zat er over te denken om er ook 1 te kopen binnenkort maar als ik he zo ziet wacht ik nog wel ff tot er iets meer keuze is en kijken welke de het makkelijkst de onderdelen voor te krijgen zijn.

- Team Losi Mini T
- Team Losi Mini T Pro (coming soon)
- Team Losi MTX4 (Duratrax)
- Team Associated RC18T
- Tamiya 1/18 RC TLT-1 Rock Buster Kit
- Tamiya 1/18 TLT-1 Max Climber Kit
- HPI MT (nog weinig over bekent)
- Schumacher Mini Monster Truck
- Team Trinity Spider
- Team XRay M18T
- er komen er vast nog meer bij :S

Verwacht over een par maanden ook de Team Losi Mini-T PRO

Standaard uitgerust met fraaie optiedelen, zoals betere dempers e.d.

hey,
Ik heb weer een 1:18 nieuwtje. Losi komt met de mini-t pro. site: http://www.gm-racing.de/webnews/include_this/news.php?id=86
afb9916.jpg

groet Cees

hey mod666,
Deze mini-t is kompleet gelagerd.
Deze heeft standaard olie veren.
Deze heeft titanum spoorstangen.
Deze heeft instelbaar diff.
Deze heeft cvd aandrijfassen.
En een andere motor, een tunings speed motor.
groet Cees

wat zal daarvan de prijs gaan worden, want als ik alles wat daaropzit bij elkaar ga optellen kom ik uit op meer als 250 euro

btw wel mooie kap

ronnie

Cees van de Vendel zei:
hey mod666,
Deze mini-t is kompleet gelagerd.
Deze heeft standaard olie veren.
Deze heeft titanum spoorstangen.
Deze heeft instelbaar diff.
Deze heeft cvd aandrijfassen.
En een andere motor, een tunings speed motor.
groet Cees

hoeveel abuse krijgt dat ding wel niet te verduren als hij titanium spoorstangen nodig heeft..

Dat gaat dus vast een vermogen kosten. Ik zit nog te twijfelen tussen die mini-t pro en de Associated Truck 4WD (die 250 euro kost)

Jasper van Ittersum zei:
hoeveel abuse krijgt dat ding wel niet te verduren als hij titanium spoorstangen nodig heeft..

de standaard spoorstangen verbuigen heel erg snel, 1x over de kop en ze zijn verbogen(altans bij mij dan)

ronnie

kijk eens aan, dat ziet er nu echt uit als een mini mt.
lijkt wel een beetje op een savage! met die verticale platen!

dan heb ik ook een toevoeging, hij is nog niet af, maar zou nog steeds in ontwikkeling zijn:
een GS Racing MT
Mini Monster: Name Code = G-Mi

GS will have a new baby in 2004 with a Mini Monster Truck 1/18. With his 2 differentials, 4wd, big suspensions, this Mini Monster chassis is the true copy of real Big Foot. Available for Sept 2004
afb10010.jpg

Back