Nieuwe auto start niet

Als een plug gloeit, wil het nog niet zeggen dat hij nog goed is.
Dit is dus inderdaad nog de originele plug?
Als je er inderdaad al ruim een liter brandstof doorheen hebt gejaagd, zou ik maar eens beginnen met er een verse in te draaien.

oke ik heb hem in de fabrieks instelling gezet vanaf de manuel alleen dan start ie helemaal niet de lsn gelijk met dat dingetje en dan 1 hele slag dicht en de hsn op 4 hele slagen open alleen dan start ie niet meer

ps gloeiplug is niet verbogen of iets en goede link trouwens

En vergeet ook niet om eerst een paar keer te trekken met je duim op de uitlaat, zodat de brandstof slangen etc al vol brandstof zitten..

Dus, als je meer gas geeft blijft hij wel lopen?

misschien je stationairschroef wat bijdraaien, zodat de schuif wat verder open blijft staan?

oke weer terug van 2 regen dagen.
Hij gebruikt nu heel veel nitro binnen 7 minuten is de tant leeg.
dat raar hij staat veel te rijk afgesteld was bezig met hsn wat bijstellen dat ie mooi loopt en dat ging goed.
tot dat de nitro op was.
Weer bijgevuld en toen ik weer ging rijden was hij weer heel raar aan het doen.4
En de lsn staat op fabrieks alleen dan als je gas geeft rijd ie niet weg of duurt heel lang voordat ie weg rijdt.
Ik ga vrijdag naar modelzaak en of kijken als er iemand in de buurt is met nitro hulp.

Jordi

Laatst bewerkt:
Hoeveel brandstof heb je gebruikt? Al 2 liter ?
Lsn 1/8 slag indraaien. Zorg ervoor dat je uitlaat blijft roken! Niet te snel bijstellen, een afstelling kan iets vertraagd werken.
Hierna de hoofdnaald iets indraaien.
Ga niet te ver en post hoe de auto reageerd op deze afstelling.

Wel meer zit nu op de op de 2.8 liter ongeveer.

Nu weer wachten tot dat ik weer vrij ben en weer kan rijden.
En voor afstelling zal ik wel weer een filmpje maken
met iemand die filmt want rijden en filmen gaat niet samen.

maar nogmaals ... is het niet slim om een keer bij iemand langs te gaan die je kan helpen??? je mag naar eindhoven komen maar denk dat de afstand niet al te interesant is... en zoals eerder is aangegeven ga terug naar de modelbouwzaak en vraag het vriendelijk... met vriendelijk zijn kom je ook een heel eind en wellicht willen ze dan ffe voor je meekijken...

....... doe het nou dan kan iemand iemand even een keer kijken of het allemaal wel goed gaat...

Ja ben bij modelzaak geweest.
En heeft niks geholpen ze zijden dit moet je doen en dan gaat het lukken.
Maar wat hun zijden hebben jullie ook al gezegt.
En wat betreft het langsgaan is goed maar waar.

Back