Met teveel gas bedoelen ze teveel toeren.
Dan kan die cd 100x zeggen dat het kan, als jouw motor zelf wat anders zegt, moet je dat niet doen.
Ga alsjeblieft bij een club of medehobbyist langs.
Of een zaak, maar dan ben je waarschijnlijk ff wat geld kwijt
Geloof me, dat gaat 30 pagina's onzinnig gezeurschelen waar compleet niemand wijzer van wordt
Zolang je niet doet wat hier continu wordt gezegd, heeft het weinig nut dit draadje door te laten gaan...
Stel dat ding af.
Lees de sticky's (de topics die bovenaan de pagina staan, hierin wordt helemaal uitgelegt hoe je een motor af moet stellen)
Dat moet jij doen, met eromheen praten gaat die motor niet werken.
Sterker, als jij het niet doet, is die motor in no time kapot.
Nu ff serieus aan de gang, stel dat ding af.
We zijn al een pagina of wat verder, en practisch gezien heb je alleen 1 schroef een kwart verdraait. Verder heb je nog niets geprobeert of gedaan.
Doe wat. Anders gaat dit draadje op slot, ik heb geen zin in een topic vol gemopper en gescheld
Dan kan die cd 100x zeggen dat het kan, als jouw motor zelf wat anders zegt, moet je dat niet doen.
Ga alsjeblieft bij een club of medehobbyist langs.
Of een zaak, maar dan ben je waarschijnlijk ff wat geld kwijt
Geloof me, dat gaat 30 pagina's onzinnig gezeurschelen waar compleet niemand wijzer van wordt
Zolang je niet doet wat hier continu wordt gezegd, heeft het weinig nut dit draadje door te laten gaan...
Stel dat ding af.
Lees de sticky's (de topics die bovenaan de pagina staan, hierin wordt helemaal uitgelegt hoe je een motor af moet stellen)
Dat moet jij doen, met eromheen praten gaat die motor niet werken.
Sterker, als jij het niet doet, is die motor in no time kapot.
Nu ff serieus aan de gang, stel dat ding af.
We zijn al een pagina of wat verder, en practisch gezien heb je alleen 1 schroef een kwart verdraait. Verder heb je nog niets geprobeert of gedaan.
Doe wat. Anders gaat dit draadje op slot, ik heb geen zin in een topic vol gemopper en gescheld