Nieuwe F3A-X programma's bekend

Laat ons hopen,hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En als je stukken mocht hebben vind je het waarschijnlijk toch in zen bus.

de vraag zal niet zijn OF hij komt maar MET WAT hij komt, moeilijke keuze met zo'n hangar vol toestellen.

eeeuuuhhh heb ik iets gemist.

Waar zijn de nieuwe programma's?? En waar is de uitslag van de stemming op de jaarvergadering die nog komen gaat?? :)

Kortom, volgens mij is er niets definitief. Alleen wordt het aangenomen doordat de Duitse F3A-X besloten lijkt te hebben de programma's gelijk te houden.

Maar desalniettemin... oefenen van het huidige B programma kan natuurlijk nooit kwaad.

Groetjes

Waar zijn de nieuwe programma's??

De Duitse F3A-X site zegt genoeg:)

En waar is de uitslag van de stemming op de jaarvergadering die nog komen gaat?? :)

Uiteraard, maar de ervaring leert dat er voor de B nooit veel andere opties worden aangedragen dan het B programma uit Duitsland.

Dus de kans is ongeveer 99.9% dat dit hem gaat worden, en anders.............krijgen jullie van mij gebak op de eerste wedstrijd:mrgreen:

De Duitse F3A-X site zegt genoeg:)

Uiteraard, maar de ervaring leert dat er voor de B nooit veel andere opties worden aangedragen dan het B programma uit Duitsland.

Dus de kans is ongeveer 99.9% dat dit hem gaat worden, en anders.............krijgen jullie van mij gebak op de eerste wedstrijd:mrgreen:

Daar houden we je aan Alexzz!!!

Krijgen we toch nog dat "trouwgebak" :D

Groeten,
Jeroen

en Ja het ging over mijn kleine 1,54 sukhoi

we kunnen natuurlijk vor de b het nationale f3m programma nemen
met roling circle met 4 rollen er in.

dan moeten we echt trainen
hahahaha

remke

Datum Jaarvergadering.

De datum is vastgesteld op zaterdag 14 november.

Aanvang van de vergadering is 16.00 uur. Rond 18.00 uur houden we een pauze waarin we zorgen voor broodjes en is er gelegenheid voor een “nicotine-race”. Sluiting is gepland om 20.00 uur.

Adres:

Bedrijventerrein de Compagnie

Fokkerstraat 31

Veenendaal

Dat hangt er vanaf. Mocht de F3A-X zich willen gaan aansluiten bij de F3M programma's dan doe ik inderdaad graag mee. Zou dit een agenda punt zijn op de vergadering dan ben ik daar dus graag bij.

Back