nieuwe f5j bak

Kost deze nieuw met servo's niet iets van een 1800.. dure aandrijving dan..

Misschien dat er via een andere weg wel eens een wat goedkoper model langs komt. Maar de laatste officiële prijs lijst die ik gezien heb begint bij €1890 zonder servo's en inbouw. Maar je kan Samba altijd eens vragen hoe het er op dit moment uit ziet. Ik zag op Facebook dat F5JPro uit Griekenland ook Samba dealer geworden is en modellen op voorraad heeft. Misschien daar ook eens vragen?

er is mij een nieuwe prestige pk2 aangeboden servos mks ingebouwd en tenshock motor met reductie voor 2350 euro verzending inbegrepen.
Wat denken jullie hierover.

Voor een vliegklaar nieuw model ?, dan is de prijs niet abnormaal. Tel de losse componenten maar eens bij elkaar op plus wat inbouwkosten. Goedkoper kan maar dan moet je veel zelf doen.

Het is helaas zo dat de prijzen stijgen, net als bijna bij alles wat leuk is in deze wereld ;)

er is mij een nieuwe prestige pk2 aangeboden servos mks ingebouwd en tenshock motor met reductie voor 2350 euro verzending inbegrepen.
Wat denken jullie hierover.

Wat mij vooral interesseert is hoe je nu ineens bij een Prestige 2PK uit komt, nadat je een Enigma besteld hebt? Zelf denk ik dat de Enigma, en dan met name de romp, veel gebruiksvriendelijker is. Bij een Prestige ben je beperkt kwa mogelijkheden. Alles gericht op de maximale prestatie. Als dat je doel is en je een compromis wil sluiten hiervoor dan is dat natuurlijk prima. Als je je maar realiseert wat de verschillen zijn :)

Wat mij vooral interesseert is hoe je nu ineens bij een Prestige 2PK uit komt, nadat je een Enigma besteld hebt? Zelf denk ik dat de Enigma, en dan met name de romp, veel gebruiksvriendelijker is. Bij een Prestige ben je beperkt kwa mogelijkheden. Alles gericht op de maximale prestatie. Als dat je doel is en je een compromis wil sluiten hiervoor dan is dat natuurlijk prima. Als je je maar realiseert wat de verschillen zijn :)
Ik zag het gewoon voorbij komen op rc network,het is niet omdat je al iets besteld hebt dat je niet meer mag rondkijken he je weet nooit dat je iets intressant vind,hahahaha.

Vliegen doen ze allemaal goed hoor, er zijn er geen betere, enkel betere piloten of piloten die iets meer geluk hebben :)

Ik ken in elk geval iemand die bij wijze van spreke wat zweven betreft met een stokoude graupner cirrus van honderd euro een (amateur) piloot met een moderne f5j waar voor zijn geld kan geven.

En hij zal niet de enige zijn.

Die iemand ben ik zeker niet zene voor alle duidelijkheid :)

Maar staat je niet blind op alles van zwevers, goed leren vliegen blijft de sleutel tot succes, niet het toestel :)

Mee eens......maar het is ook gewoon geweldig om te sturen met een vliegtuig die zo informatief en reactief is als een moderne f5j.

Je hoeft geen potentiele wedstrijdwinnaar te zijn om dat te kunnen voelen, ervaren en waarderen.

Laatst bewerkt:
De verkoper van de prestige op rc network is zelf fabrikant van f5j zwevers namelijk de hawk.
Vind dit een beetje een rare zaak,heb al wel veel fotos gekregen en de prijs is nog gezakt.
Zouden jullie dit vertrouwen?

Mee eens......maar het is ook gewoon geweldig om te sturen met een vliegtuig die zo informatie en reactief is als een moderne f5j.

Je hoeft geen potentiele wedstrijdwinnaar te zijn om dat te kunnen voelen, ervaren en waarderen.

Dat klopt volledig :)

De verkoper van de prestige op rc network is zelf fabrikant van f5j zwevers namelijk de hawk.
Vind dit een beetje een rare zaak,heb al wel veel fotos gekregen en de prijs is nog gezakt.

Bij twijfel niet inhalen is het advies, misschien goed om te wachten tot het moment dat je kunt afspreken om elkaar ergens te ontmoeten.

Als de verkoper een 'Daniel' of Danny was niet vertrouwen, ben bijna opgelicht geweest.
Heel gladde paling.
Zonder in details te treden: heeft me een prototype in nieuwstaat verkocht, uiteindelijk bleek het toestel in heel slechte staat, zelfs gevaarlijk en weigerde dat ik het terugstuurde.

Gelukkig mijn geld terug omdat ik via via de juiste contacten had.

Op de meeste F5j groepen op FB biedt hij ook zwevers aan.

Mogelijks heb ik pech gehad en verkoopt hij ook goede zwevers, maar de verkooptechnieken en de volledige communicatie was schandalig.

Nayy

Back