er is mij een nieuwe prestige pk2 aangeboden servos mks ingebouwd en tenshock motor met reductie voor 2350 euro verzending inbegrepen.
Wat denken jullie hierover.
Kost deze nieuw met servo's niet iets van een 1800.. dure aandrijving dan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er is mij een nieuwe prestige pk2 aangeboden servos mks ingebouwd en tenshock motor met reductie voor 2350 euro verzending inbegrepen.
Kost deze nieuw met servo's niet iets van een 1800.. dure aandrijving dan..
Ik zag het gewoon voorbij komen op rc network,het is niet omdat je al iets besteld hebt dat je niet meer mag rondkijken he je weet nooit dat je iets intressant vind,hahahaha.Wat mij vooral interesseert is hoe je nu ineens bij een Prestige 2PK uit komt, nadat je een Enigma besteld hebt? Zelf denk ik dat de Enigma, en dan met name de romp, veel gebruiksvriendelijker is. Bij een Prestige ben je beperkt kwa mogelijkheden. Alles gericht op de maximale prestatie. Als dat je doel is en je een compromis wil sluiten hiervoor dan is dat natuurlijk prima. Als je je maar realiseert wat de verschillen zijn![]()
Mee eens......maar het is ook gewoon geweldig om te sturen met een vliegtuig die zo informatie en reactief is als een moderne f5j.
Je hoeft geen potentiele wedstrijdwinnaar te zijn om dat te kunnen voelen, ervaren en waarderen.
De verkoper van de prestige op rc network is zelf fabrikant van f5j zwevers namelijk de hawk.
Vind dit een beetje een rare zaak,heb al wel veel fotos gekregen en de prijs is nog gezakt.
Zouden jullie dit vertrouwen?
https://www.rc-network.de/threads/pike-prestige-2pk-f3j-fai-mit-zusätzlicher-f5j-nase-neu.11852359/
Deze is ook direct verkrijgbaar.
Het is gebeurt de nieuwe enigma is besteld,nu word het wachten.
De verkoper van de prestige op rc network is zelf fabrikant van f5j zwevers namelijk de hawk.
Vind dit een beetje een rare zaak,heb al wel veel fotos gekregen en de prijs is nog gezakt.
Zouden jullie dit vertrouwen?