Niels,
Dat verschil merk jij zelfs als je het eens gevoeld hebt aan een goed vliegtuig. Ik ben maar een zeer middelmatige vlieger, maar het verschil tussen een MPX PCM en een Robbe/Futaba op PCm zelfs al aan een Goldberg Piper Cubje. Je bent gewend aan wat je heb, maar als er iets beters komt merk je dat wel. Bij dit vliegtuigje merk je al dat het de stuurcommandos strakker volgt. Dat maakt overigens niet dat wat er al was nu ineens slechter wordt. Mijn Astra rijdt goed, maar de nieuwe Astar rijdt veel lekkerder. Dat is het en niets meer......
Jan,
Wat mij werkelijk interesseert is hoe ze dit allemaal binnen een bandbreedte van 10 kHz krijgen. Nog steeds dezelde FM modulatie of een moderenere vorm???....en dat zal jou ongetwijfeld ook interesseren.
Wat mij wel een zeer handige feature lijkt is de mogelijkheid vanaf de zender een nieuwe ontvanger frequentie te programmeren. Het vliegtuig hoeft bij een frequentie wisseling dus niet meer open. Hij is in ieder geval bruikbaar met alle futaba spullebn die er al zijn dus dat is wel makkelijk....
Hans Delemarre