Nieuwe Heli kopen

Hallo,

Ben net lid van dit forum, maar er zitten al heel wat uurtjes in. :P Lig elke avond met mijn mobiel in de hand alles door te lezen. Ik ben namelijk zoekende naar een nieuwe heli en kom toch steeds weer terug bij de Align T-Rex 450. Welke versie weet ik nog niet, dit komt ook een beetje door mijn portemonnee... Ik zag deze: TREX 450 Plus (RTF) - HeliPal en denk dat dit hem wordt. Iemand ervaring ermee, zowel de heli als de remote?

Of zijn er andere heli's ook interessant (ja duh, tuurlijk).

Ik ben nog redelijk beginner met CP, maar kon aardig uit de voeten met FP. Heb nu een Art-Tech Hurricane in de verkoop na een crash en wil dus een nieuwe. Ik wil maximaal €500,- uitgeven Incl. zender ontvanger... Economische crisis, jwz. :P:P

max 500 alles = kijk naar een goodkope kloon.
Kds of iets dergelijks.
Een leuke zender, lader, set batterijen wordt dan al erg spannend...

batterijen = 30 a 40 eur stuk, je hebt een setje van 2 a 4 nodig
lader = 50 eur minimaal...
zender, ligt aan hoe ver je wilt gaan. kijk bij futaba of spectrum (bekende merken)

maar dan heb je waarschijnlijk nog maar 200 eur over om een heli van te kopen..

Oké, is zo'n kloon niet veel slechtere kwaliteit? Ben bang dat wanneer ik dat ga doen een beetje 'goedkoop is duurkoop' gevoel ga krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of je begint met een Blade 450 RTF set. Heb je er alvast een DX6i zender bij. Prima om mee te beginnen en kun je later altijd verder kijken. De zender kan gewoon mee dan. Die set heb je onder de 500. Alleen nog wat lipo's er bij kopen.

Ja die is ook wel interessant. Is alleen wel weer meer plastic. De remote is wel nice!

De Blade 450 is voor een beginner beslist geen verkeerde heli en je kunt er mild 3D mee vliegen. Die ben je niet snel ontgroeid dus. Dat je er meteen een goeie zender bij krijgt is ook een groot voordeel. En anders komt je al snel boven de 500 uit.
Andere optie zou zijn een DX6i los kopen en een kloon bouwen. Hobbyking heeft tegenwoordig prima 450 klonen. Een KDS is ook prima maar dan zit je bij de RTF pakketten met een KDS zender en die ga je op gegeven moment toch willen verkopen.

Ja ik sta er ook voor ma dan met andere heli's jonge wat moeilijk !!!

Is best simpel. Ik ben gewoon begonnen en heb onnodig geld weggesmeten door eigenwijs m'n eigen keuzes te maken. Als je serieus verder wilt in deze hobby kun je het beste beginnen met een combo met een zender die je mee kunt nemen in je groeipad. Of dat nou een spektrum of futaba is is dan minder relevant. Je kunt prima een KDS combo nemen maar je zender staat over 6 maanden te koop. Dus als je een RTF wilt is een Blade 450 een prima keuze. Wil je zelf bouwen zou ik een DX6i kopen en een Align kloon bouwen. Heb je meer ruimte financieel dan zou je een Align kunnen bouwen. Maar dat red je dan niet binnen de 500 euro.. De kit en zender ga je net redden misschien maar je hebt ook een lader en lipo's nodig namelijk..

de laatste link is helemaal rtf zoals ik het lees. Dan zeer interessant indien ook losse ontvangers te bestellen zijn van align.

Zeker! Alleen omgerekend 500 euro en mijn geluk kennende moet ik flink bijbetalen aan ome duane...

Il heb besloten, ga de Blade 450 3D RTF kopen bij toemen.nl :) Nu ff wachten op salaris voor het laatste beetje!

Ja inderdaad, ik heb nog een kruis van mijn Art-Tech Hurricane, denk dat die wel past. Sim is inderdaad wel een goed idee. Kan je die dongle voor Phoenix ergens los kopen?

[mod]Berisping uitgedeeld wegens winkelbespreking. Bij een volgende berisping in korte tijd volgt een tijdje bank zitten.[/mod]

Back