Nieuwe Hpi Baja 5B 2.0

niet mee gereden zij je, zie die achterbanden. Maar dat komt denk ik door het natte gras.
Mooie car man, ik wou dat ik er een mocht!

De accu van de camera was leeg :D
Is nu aan het opladen, morgen neem ik de foto's als ik thuis ben.
Ik heb er nog niet mee gereden want het was als donker, dus foto's van een slinternieuwe auto :D

Oeps.... Ik zou zeggen.. Baha rijders vergeet nooit accu van camera te opladen:mrgreen: Geen accu in je ontvanger, kan je ook niet rijden toch?:p

Verder gaaf en "schone" baja! GASSEN MET DEZE BAK!:worship:

Ok that's it. Ik ga nu die rooie kap bestellen .

Vet
tupn.gif

Heb je al een keuze gemaakt voor welke uitlaat ?

Ja, dat is wel een van de mooiste uitlaatjes kwa zicht.

Die wilde ik eerst ook hebben maar is mij afgeraden omdat de vermogen winst niet echt super is .

Een goed uitlaatje maakt echt een enorm verschil met de stock uitlaat. Met de stock uitlaat is ie eigenlijk niet vooruit te branden.
De ss 'hpi tuned' pijp die bij de ss zit , ziet er ook leuk uit om te zien maar is kwa vermogen nog meer bagger.

Dominator uitlaatjes heb je wat meer aan als het om vermogen gaat.

GBE side mount is het beste uitlaatje, maar nogal duur . Dit is em :

Ik heb maar ervaring met 1 uitlaatje
.

Dominator zijkant , meer vermogen over de hele rpm range.
Dominator achterkant is een mooier pijpje om te zien, (achterste auto) , ERG sterk onderin bij lage toeren, maar bij hoge toeren moet je wat inleveren, tenminste dat lees ik vaak .

Maar een snel uitlaatje is wel een must hoor , maakt echt alle verschil je zult echt versteld staan van het verschil tov de stock uitlaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat is wel een van de mooiste uitlaatjes kwa zicht.

Die wilde ik eerst ook hebben maar is mij afgeraden omdat de vermogen winst niet echt super is .

Een goed uitlaatje maakt echt een enorm verschil met de stock uitlaat. Met de stock uitlaat is ie eigenlijk niet vooruit te branden.
De ss 'hpi tuned' pijp die bij de ss zit , ziet er ook leuk uit om te zien maar is kwa vermogen nog meer bagger.

Dominator uitlaatjes heb je wat meer aan als het om vermogen gaat.

GBE side mount is het beste uitlaatje, maar nogal duur . Dit is em :

Hoe kom jij er bij dat de GBE's het beste zijn?
Als je naar de dyno resultaten kijkt van lunatik racing zie je dat de rear dom en tgn race pipe en de VRC's de meeste vermogens winst geven.

Hij is nog niet helemaal ingereden, maar al wel een stuk.
Die uitlaten die naast de baja hangen vind ik niks.
Ik vond een VRC Uitlaat ook wel een mooie, maar is deze ook goed?

Ik wou weer is gaan rijden, is er alweer iets mis met de stuurservo.
Als ik naar rechts stuur hoor ik de hele tijd een klik en de elektronica niet aanstaat dan kan ik de voorbanden ook gewoon bewegen zonder dat de stuurservo het tegenhoud, dat heb ik tenminste nog nooit meegemaakt dat je hem zo los kunt bewegen, het lijkt net of er geen servo zit al hij uitstaat.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik wou weer is gaan rijden, is er alweer iets mis met de stuurservo.
Als ik naar rechts stuur hoor ik de hele tijd een klik en de elektronica niet aanstaat dan kan ik de voorbanden ook gewoon bewegen zonder dat de stuurservo het tegenhoud, dat heb ik tenminste nog nooit meegemaakt dat je hem zo los kunt bewegen, het lijkt net of er geen servo zit al hij uitstaat.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Voilà, een HPI Baja betekend niet meteen nooit problemen.

Weet ik :D
Ik vind het ook niet erg, want het zal toch aan mij liggen dat het al kapot is.
P.S. Ik ben gisteren wel een paar keer tegen een stoeprand aangereden, dus ik denk dat het daar aan ligt.

Ooooh, ik dacht al.
Waar heb je hem trouwens weg? En hoe kom je aan t geld?

Back