Zoo vanavond maar eens de stoute schoenen aangetrokken en 2x een maiden gedaan na een hele drukke periode te hebben gehad.
Groningen is compleet afgerond en zit in me tijdelijke huis in Oostvoorne voordat ik definitief emigreert
Alle heli’s en onderdelen zitten in de container gereed om verscheep te worden
De logo en benz 700 gaan als bagage mee in een mega flights case
Moest eerst een passende plaats vinden met goede onder grond etc etc
De 1e vlucht met de logo700 en met de 700benz was heel wennen zeker als je al meer als een jaar niets gedaan heb aan de hobby
Was heel wennen omdat alles nieuw is en nu via een VBC aangestuurd word wat mij heel vreemd aanvoelt
Bij de benz heel veel afstel werk te doen maar komt later omdat deze nog niet lekker met de vbc werkt
De logo staat basis ingesteld en bank 1 vliegt op 1700rpm maar zwabbert in de staart en heel onrustig in de gehele heli dus zal moeten gaan stoeien met de instellingen en zal zeker binnenkort hulp bij Patriek gaan vragen ofzo
Om deze samen te kunnen fijn tunen en in te vliegen.Verder gaat de heli stroef omdat alles nagel nieuw is en nog in elkaar moet inlopen maar dat schijnt gewoon te zijn
Ik hoop nu wat meer tijd te hebben tot november om iets meer in de avond uurtjes en de weekenden te kunnen gaan afstellen etc etc
Voordat deze definief weer uit elkaar gaan voor de grote reis
Hier wat pics.
Groningen is compleet afgerond en zit in me tijdelijke huis in Oostvoorne voordat ik definitief emigreert
Alle heli’s en onderdelen zitten in de container gereed om verscheep te worden
De logo en benz 700 gaan als bagage mee in een mega flights case
Moest eerst een passende plaats vinden met goede onder grond etc etc
De 1e vlucht met de logo700 en met de 700benz was heel wennen zeker als je al meer als een jaar niets gedaan heb aan de hobby
Was heel wennen omdat alles nieuw is en nu via een VBC aangestuurd word wat mij heel vreemd aanvoelt
Bij de benz heel veel afstel werk te doen maar komt later omdat deze nog niet lekker met de vbc werkt
De logo staat basis ingesteld en bank 1 vliegt op 1700rpm maar zwabbert in de staart en heel onrustig in de gehele heli dus zal moeten gaan stoeien met de instellingen en zal zeker binnenkort hulp bij Patriek gaan vragen ofzo
Om deze samen te kunnen fijn tunen en in te vliegen.Verder gaat de heli stroef omdat alles nagel nieuw is en nog in elkaar moet inlopen maar dat schijnt gewoon te zijn
Ik hoop nu wat meer tijd te hebben tot november om iets meer in de avond uurtjes en de weekenden te kunnen gaan afstellen etc etc
Voordat deze definief weer uit elkaar gaan voor de grote reis
Hier wat pics.