Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe ze gemonteerd moeten worden snap ik en idd de tekst naar buiten zoals ik gewend ben maar zie ook in de manual dat er bij sommige links de teks juist naar binnen moet waarom weet ik nog niet zal denk ik,met de link van de lang pin van de tuimelschijf te maken hebben denk ik
Komt wel goed
ik ook,tis een beetje verwarrend in het manual(zit verschil in duitse en engelse) maar ik heb ze bij al me andere heli's ook gewoon naar buiten staan zoals t hoort,netzoals dat er niet gesproken word over locktite bij sommige belangrijke delen (spreek voorzich dat het hier op moet)ik heb ze allemaal met tekst naar buiten gemonteerd
Mooi hoor ! pas wel op met die locktite. Gebruik de juiste voor schroefdraad want het zal ook ooit weer eens los moeten.
Ja,ja.breng hem maar mee naar "Z" , ga ik hem testen, heb je ook meteen wat aan de onderdelen, ha haaaaaaa
Hoop ik ook maar van vliegen zal t waarschijnlijk dit jaar in Nederland er niet meer van komenik hoop dat ik je nog een keer zie .... vent ... anders moet ik naar Venezuela vliegen, .. hm ... kan ook
Ik vind het juist leuk als ik blades heb welke flinke "blade farts" doen.Ik voel niet veel verschil en ben aangenaam verrast dat ze ook zo stil zijn.