Nieuwe micropuller

heej

zo'n achter as ben ik ook aan het bouwe voor men stockcar maar dan iets van 2 keer zo groot word vet mooi.maar nou had ik een vraagje,welke tandwiel verhouding heb je in die achteras?

groets daan

Tja, hoe zal ik het zeggen...
Helaas staat als gevolg van een aantal omstandigheden de modelbouwhobby en daarmee ook dit project sinds begin dit jaar op een heel laag pitje.
Ik ben nog steeds van plan dit project ooit tot een einde te brengen, maar wanneer ik hier weer tijd en geld in ga investeren is nu nog even niet te overzien.

succes met de bouw van de puller. Als ik vragen mag hoe groot zijn die banden want ik zoek namelijk nog banden van 23 cm ook voor onder een trekker.

Hoi Micropuller,

Ik wil zelf ook een micropuller gaan bouwen, heb jij een tekening voor een frame, of weet jij toevallig een frame te koop ?

Grten Christ-Jan

Aan tekeningen kan ik je niet helpen. De trekkers worden door de deelnemers zelf ontworpen en gebouwd en ontstaan vaak "gaandeweg". Meestal worden standaard aluminiumprofielen gebruikt (bijvoorbeeld twee hoekprofielen of een kokerprofiel) Bij sommigen zit hier een hele filosofie achter, anderen gebruiken gewoon wat hun het beste uitkomt. De enige tip die ik je kan geven is: kijk eens goed naar wat er gebouwd is en wat goed werkt. Bijvoorbeeld op www. micropulling.nl of www.micropulling.com, of ga gewoon volgend seizoen eens kijken op een wedstrijd!

Tja, wie had dat gedacht ;);)
Hij staat er klaar voor (nog wel ongespoten), dus zit eigenlijk wel te denken om zometeen nog even te gaan kijken hoe het gaat. Zouden er nog meer rijders zijn? Heb niet zoveel zin om er in mijn eentje te staan, maar wil ook niet zondag de ervaren rijders in de weg zitten.

Nou ben ik wel heel benieuwd eigenlijk, hoe staat het in de pulling wereld?
Ben je er echt helemaal mee gestopt of jeukt het misschien af en toe nog wel?
Wel heel indrukwekkend om zo'n grote boxer op een puller te zien staan :D

wat een gaaf ding is dat zeg. ben wel benieuwd naar de foto's

willem

Koppeling zit erop:

p1060430f.jpg

p1060443.jpg

Nieuwe achteras:

p1060446.jpg

p1060451.jpg

Ik beschik inderdaad over een conventionele draai- en freesbank (bouwjaar ca. eind jaren '60 van de vorige eeuw)

Back