Micropuller
Forum veteraan
Zie PBLijkt me sterk?
Er is overigens weinig info te vinden over de koppeling op het internet. Heb je een specificatieblad
Zie post 44 (ergens halverwege)heb je veel moeten aanpassen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie PBLijkt me sterk?
Er is overigens weinig info te vinden over de koppeling op het internet. Heb je een specificatieblad
Zie post 44 (ergens halverwege)heb je veel moeten aanpassen?
Dit is echt Modelbouw met de hoofdletter M.
Ziet er mooi uit, keep us posted...
Het is dat er aan de voorkant van de motor (in mijn geval de achterkant) niet echt een bevestigingsmogelijkheid zit, anders had ik dat misschien wel gedaan.Kun je haast niet beter alles direct op de motor bevestigen zonder een chassis
Voorlopig gewoon met drukboutjes, maar ik kan altijd nog bouten dwars door het frame boren. Als je goed kijkt zit de framebuis in een soort houder, die weer aan de achteras is vastgeschroefd.Hoe zet je alle steunen eigenlijk vast op het frame? En zit het frame achter gewoon vast aan het huis of hoe moet ik dat zien ?
Voorlopig gewoon met drukboutjes, maar ik kan altijd nog bouten dwars door het frame boren. Als je goed kijkt zit de framebuis in een soort houder, die weer aan de achteras is vastgeschroefd.