Loet,
Ik heb geen idee, maar als je wilt stuur ik wat ik nog heb naar je op...
dan ben ik er vanaf en kom ik ook niet meer in de verleiding om er nog wat mee te doen...
Cheers
Bart
Alvast bedankt, Het wordt super, let jij maar eens op.

Loet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Loet,
Ik heb geen idee, maar als je wilt stuur ik wat ik nog heb naar je op...
dan ben ik er vanaf en kom ik ook niet meer in de verleiding om er nog wat mee te doen...
Cheers
Bart
Bart, dan toch maar een stukkie "achter" houden?
Frans
heb ik het nou mis, of is het beter om eerst een smalle laag erover te leggen, en daarbovenop een bredere? Zo doen ze het met schadeherstel in ieder geval, dan hebben beide lagen een hechtvlak op de ondergrond.
he gatsie....
ik heb net alles gewogen en kwam met 2 9 grams servo`s en n dikke ontvanger op 130 gram uit..
dat was nog wel met de lange staartboom...
nee?vertel?
hellingzweven ?
![]()
De bug ken ik niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.even een vraagje over de OFA2. Zijn er mensen die weten hoe deze vliegt in vergelijking met de Bonsai (en de Bug)?
EDIT: nog een vraagje. Waar kopen jullie de 1S Lipo's? Kan ze zo snel niet vinden op het web.
Dat klopt denk ik wel. De bonsai voelt zich duidelijk een stuk lekkerder als er wind staat. Zonder wind gooi ik een stuk lager dan anderen, met wind kom ik prima mee, en de bonsai hoeft niet snel verzwaard te worden.Naarmate het meer gaat waaien zullen de rollen omgedraaid worden.
OK, duidelijk verhaal. Dan ga ik aan de OFA2 beginnen en proberen hier een deelbare vleugel op te fixen.Dat klopt denk ik wel. De bonsai voelt zich duidelijk een stuk lekkerder als er wind staat. Zonder wind gooi ik een stuk lager dan anderen, met wind kom ik prima mee, en de bonsai hoeft niet snel verzwaard te worden.
Met een kleine beetje bouwmoeite heb je aan de ofa denk ik een prima kistje, dat waarschijnlijk ook goedkoper is dan een bonsai.
Dank je voor de info, ik heb Theo een PM gestuurd.je kan ze ook bij theo kopen, dan zit er gelijk een mooi stekkertje aan!![]()
proberen hier een deelbare vleugel op te fixen.
Ik beloof je dat die eraan gaan komen. Eerst ff in 3D tekenen en een plannetje smeden hoe het het beste te doen is.Ik heb op de BackPackGlider ook een deelbare vleugel gemaakt. Ben benieuwd hoe jij het wil doen. Als je foto's hebt...
Leon