Nieuwe sony 960h Effio-V 800tvl board camera

Ik weet niet of dit al (breed) bekend was, maar SC2000 heeft de Effio-V 800tvl nu in stock in hun DE warehouse. Zie hier.

De levertijd zal nog steeds niet geweldig zijn als je het zo leest, maar wie weet.

Ik heb ook maar een Sony 960H CCD Effio-V 800TVL Ultra WDR (CC1526) besteld voor m'n tweede mini.

Die andere Effio die ik heb doet het goed, maar heeft geen WDR. Ik vermoed dat dat op zomerse dagen lastig wordt. Maar dat duurt nog effe. Ik heb nog niet met die cam gevlogen maar binnenshuis kan je goed zien dat ie non-IR blocking is. M'n kerstboom is blauw op die cam [emoji2]

Ik wil deze cam ook bestellen,bij bestelling kan ik blijkbaar uit 2 opties kiezen.. NTSC en PAL wat kan ik het beste doen jongens?

Edit: PAL heeft wel scherper beeld uiteindelijk....toch graag jullie ervaring on live feed

Laatst bewerkt:
Mobius stoort 10x zoveel meer op uhf dan de effio.
Heb met mobius weleens naast de uhf failsafes op 200meter gehad.

Tja las het al ja idd....ik heb hem ook bij surveilzone besteld,daar zag ik dat je zelf de instelling kunt veranderen,ntsc/pal......thx boys

De mijne staat nog steeds fabrieks-af trouwens.
Volgens mij prima.
De mobius mag wel eens worden getweakt maar het komt er steeds niet van.

Hier de laatste review van Bruce van rcmodel reviews. Nu snap ik waar metalldanny last van had in bos. Dat was de additionele latency tegenover sony 600tvl. Check ook wat hij bij 18:33 zegt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon een onbruikbaar brasding met die latency

ik houd het wel lekker bij de bewezen goede sony 600tvl

Back