Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit betekend dat de 3Gx de eindpunten van de tail pitch slider niet vasthoud als je deze instelt omdat de servo een te kleine slag maakt. Bij een T-rex 450 gewoon de servo-armlengte aanhouden zoals aangegeven in de handleiding. Dan staat het gewoon goed! Als dit niet werkt is er wat anders aan de hand en moet je rustig verder zoeken.rudder travel limit setting lower then 50% will not be registered. mechanical fix is neededfor excessive servo travel limit function below 50% en mijn limit is 40% zou dat iets kunnen betekenen?
Omdat iedere heli anders is. En.... omdat versie 3.0 en 3.1 een stuk nauwkeuriger (sneller) zijn in het bijsturen. Dus lekker laten staanhoe hij nu staat gaat het goed. hoe zou dit komen?
Dit is normaal bij een HH gyro. Jij stuurt een klein beetje en de gyro stuurt de servo. De gyro wacht op een reactie van de staart. Die komt op tafel niet en de gyro stuurt de staart verder en wacht weer rustig af..... En stuurt nog verder om een reactie van de staart te krijgen. Echter duurt dit wachten maar enkele milliseconden. Het lijkt dus alsof de staart direct de hoek in loopt bij een kleine stuurbeweging. Tijdens het vliegen zal dit niet gebeuren omdat de gyro dan direct een reactie ziet op de staart.maar het probleem was dan dat ik nog maar een klein beetje rudder gaf dat hij volledig uitstuurde en de rest van de afstand dat ik mijn rudderstick beweeg niets meer deed.