Ik heb niet de gehele thread doorgelezen (vergeef mij

) maar blijkbaar wordt wel heel snel uitgegaan van vanalles en nog wat, zonder echt de exacte vragen te stellen, door een aantal mensen. Uiteraard is ieder hier met de beste bedoelingen, maar toch...
Ik ben degene die hem de heli heeft verkocht. Hij is gisteren bij mij geweest, we hebben de setup nogmaals gedaan (had hij correct gedaan ook op een paar dingetjes na, en hij had zelfs een paar dingen verbeterd die ik niet optimaal had gedaan), en een aantal zaken worden in deze thread toch over 't hoofd gezien. Ik werd blijkbaar ook al beticht van rommel verkopen.
Een reactie die ik hier weinig terug vind, is een vraag naar het niveau als piloot van de topic starter bijvoorbeeld.
Ik heb gisteren in m'n tuin de heli gevlogen bij veel wind, en harrishawk stond er van te kijken hoe stabiel het ding eigenlijk is.
De man in kwestie is voorlopig nog echt wat ik een stickbanger heet (maar dan niet in de goeie zin van 't woord

) die heel snel heel veel uitslaat met z'n sticks. Compleet normaal, als je z'n achtergrond kent (vliegt al jaren met vliegtuigen, waar dat blijkbaar gangbaarder zou zijn)
Zoals gezegd, hij is hier gisteren opnieuw geweest en ik heb hem verder proberen op weg helpen. Het aller belangrijkste echter, is dat hij zelf moet uren kloppen aan de sim, ofwel proberen vliegen met een beetje meer ruimte en stukje bij beetje het ding onder controle krijgen. De man in kwestie is gewoon van vliegen met een HK heli die gigantisch sloom is afgesteld, op elke denkbare manier
Enfin, hij was in elk geval blij.