Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tjonge er blijft weinig van het orgineel over.
had je hem niet beter helemaal zelf kunnen bouwen, maakt qua tijd en geld niet veel meer uit denk ik.
Maar hoe dan ook het is weer vakwerk hoor.
zeg wel ,ben ook aan een bruder dieplader bezig maar dit is toch echt prachtig terugLijkt niet veel meer op een bruder oplegger, Ziet er goed uit
Lijkt niet veel meer op een bruder oplegger, Ziet er goed uit
Hoi Piet,
Ziet er weer top uit!
Ik ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet als deze op z'n wieltjes staat en hoe het systeem werkt met het potmetertje.
Dit is voor mij al 2 jaar de grootste belemmering geweest voor het bouwen van m'n eigen dieplader (en m'n tijd was/is zeer beperkt met een eigen zaak).
Nog een kleinigheidje;een fotootje van het origineel?indien mogelijk.
Succes,
Jan
hallo piet
netjes hoor,maar dat zeg ik elke keer in mn reacties want het is gewoon zo,maar foto origineel is er geen foto van een vergelijkbare van broshuis op de broshuissite te laten zien hier,
ik zeg maar wat,
en inderdaad is het een heel mooi gezicht al die dieplader achter je mercedes,
het heeft inderdaad wel wat hoor zo een 5-asser met een dieplader erachter met lekker veel wielen,
en dat ets systeem dat is eeen systeem dat zorgt er dus voor om de wielen lekker achter de trekker te laten marcheren en in het gelid te blijven in en na een bocht,ben benieuwd naar eventueel een filmpie van hoe het in de praktijk op de baan rijdt,want het is wat ik tot nu heb gezien op clubs is dat diepladers de bocht een beetje als een bezopen chauffeur namen,maar die stuurde niet electronisch,en dat schijn je wel nodig te hebben,ben benieuwd,
mvg markioo
hallo piet
sorry dat ik zo bleef zeuren,maar was nieuwsgierig denk net zoals meerdere forummers hier,
maar uw schoonzoon heeft dus een eigen bedrijf als ik het goed begrijp,
dan is het helemaal een eer om een mooi model te kunnen neer zetten,
dus dat krijgt een wordt vervolgd,low budget trekker maar dat hangt af van wat er 2e hands gekocht gaat worden door uw schoonzoon,
je hoopt natuurlijk dat het een volvo wordt haha,
mvg markioo
hallo piet
neen mij hoor je niet om meer fotoos vragen,ik durf niet meer,
maar wat ik nu weer zie is echt ongelovelijk die details,
en de dieplader staat nu al stoer achter de mercedes
kijk nu al uit naar f....,van het totaal model
oeps sorry ik mocht niet om meer f.... vragen
maar het is wel verschrikkelijk mooi om de bouwkunsten van je/u te zien,
elke avond weer,
dus kijk nu alweer uit naar morgen update bouw low budget dieplader,
en het budget zal onder de 500 euries blijven,toch??al is het 499,99 eurie,