Nieuwe Uitdaging !!!

Hallo Rob,

Bedankt voor je compliment ! :koud: :thumbsup:

Gaat zeker lukken, het MDF hout en het aluminium hoeklijn 25 x 25 mm is al op voorraad.
Nog een kwestie van maken en van tijd ! :) :)

Ziet er goed uit Piet!

Ik vroeg me in eerste instantie af waarom je de kist zo hoog maakte, maar met lading heb je die ruimte uiteraard nodig.

Op die manier 1 kist voor 3 modellen! Mooie oplossing hoor!

Ziet er goed uit Piet!

Ik vroeg me in eerste instantie af waarom je de kist zo hoog maakte, maar met lading heb je die ruimte uiteraard nodig.

Op die manier 1 kist voor 3 modellen! Mooie oplossing hoor!

Hallo Zeagle,

Multifunctionele kist, er passen ook andere trailer modellen in, alleen even de indeling wijzigen waar de achterassen in worden opgesloten met MDF vulstukjes.

Mooie kist geworden .....weet nu hoe ik zoiets moet maken voor de Scania en de Man, bedankt voor het delen.
Mooie tuin heb je Pieter :thumbsup:

Hoi Piet, misschien wat late vraag, maar wil binnenkort ook kist voor mijn truck maken. Hoeveel mm MDF heb je gebruikt? 9 ?

Groetjes,

Sven

Hal Sven,

Ik 3 complete MDF platen gekocht 250 cm x 125 cm en 9 mm dik en in delen laten zagen, zodat ik precies de lengte en de breedte van de kisten kon uitzagen.
Ik heb in totaal 6 Transportkisten gemaakt.
Nu moet nu nog diverse Transportkisten kisten maken voor mijn Goldhofer dieplader en 1 kist voor mijn CAT D 10 T bulldozer.

Mooi kist Piet, Ik zo alleen 9mm populier multiplex of wel ecoplex gebruiken dit scheelt in de gewicht maar het is wel iets zachter.

IMG_20181228_212650.jpg

Begin gemaakt met kist. Moeten nog alu randjes op en ook nog schuimrubber.
IMG_20181228_212725.jpg

Hallo Allemaal,

Door Covid-19 is het helaas niet mogelijk om naar rij-demo's te gaan met mijn Broshuis Semi dieplader en mijn twee Zwaar Transporttrekkers
Dan maar even hier een paar foto's plaatsen van de Broshuis 6 assige Semi dieplader met daarvoor de 5 assige MB Actros Zwaar Transportrekker en de 4 assige Volvo F 16 Zwaar Transportrekker.

Oude rijbaan in Hilter Osnabrück 2013 : MB Actros 5557

IMG_1847.jpg

IMG_1848.jpg

IMG_1844.jpg

IMG_1843.jpg

IMG_1780.jpg

Kampen 2019 : Volvo F 16

IMG_4760.jpg

IMG_4767.jpg

IMG_4761.jpg

IMG_4691.jpg

Back