Nieuwe Walkera V120d02S v2

Iedereen die die heli ziet wil er ff mee vliegen en is laaiend enthiousiast....vind ik wel grappig. En een veel gehoorde opmerking is dat ze zeggen dat de tailmotor vaak kapot gaat , nou je kan wel raden wat voor antwoord ik geef. deze blijft het gegarandeerd een leven lang doen, want hij heeft TT. dan pakken ze hem nog een keer op, ohhhh ja nou zie ik het , waanzinig,,,,en hoe vliegt het.:D iedereen is verbaast over de stabiliteit, en crash bestendigheid. heb best al wel wat smakjes gemaakt bij dingen proberen waar ik eigenlijk nog niet klaar voor ben.;)

En dan kom ik terug de pitch in en zeggen ze oh ik dacht dat hij wel kapot zu zijn. dus best wel leuke commentaren

Dan heb je geen bind problemen meer..

Moet alleen ff dat bindplugje zien te vinden.............:D anders is het waardeloos dat binden, hij groef zich zo op zijn zijkant de grond in ook hier dacht iedereen weer einde verhaal. Dus buiten dat ze zich verbazen over de vliegeigenschappen ook over het heel blijf gehalte.

Heb mijn avond weer nuttig doorgebracht, en de vlieg zoals mijn kleinzoon hem noemt voorzien van nieuwe gears die bij de set mee geleverd zijn.
Het was wel een hele slooppartij maar alles zit weer op zijn plaats, en de heli heeft weer kracht in de staart, hij kreeg slip op de gears bij 100% trottle, vandaar mijn eerdere post over dit fenomeen.

Nu even op zoek naar een setje reserve gears voor de volgende verversing, want dit is zeker iets dat je bij deze Walkera regelmatig zal mogen vernieuwen.

Inderdaad heb ik soms problemen met binden, het is wel minder als je goed volle lipo's hebt en de batterij van de zender moet ook goed vol zijn, maar als jullie een manier weet zodat het binden beter gaat, dan zou ik dat graag horen;)

Jan

Inderdaad heb ik soms problemen met binden, het is wel minder als je goed volle lipo's hebt en de batterij van de zender moet ook goed vol zijn, maar als jullie een manier weet zodat het binden beter gaat, dan zou ik dat graag horen;)

Jan

Fixed ID volgens Chow de oplossing, staat standaard in de zender uitgeschakeld. Dus even volgens handleiding instellen en dan moet het probleem over zijn.

Bladzijde 10 van de Devo 7 begint het is niet vrij moeilijk om in te stellen

Lol gewoon volgende keer met dhl betaal je meer maar heb je het wel snel.

Misschien is het handig om een lijst te gaan maken welke onderdelen compatible zijn met welk type heli voor de 120, want zoals ik al vermoede waren de servos dus gewoon hetzelfde en was de tail fin en stabalizer exact het zelfde echter de fin en stabalizer zijn van de V120D01-08 en de servos van de M120D01-Z-27 maar de servos van de 4g6-z33 waren ook exact hetzelfde verschillen ja prijs de servo voor de 4g6 waren duurder waarom?? geen idee dus heb de set van de m120 maar geomen(2 met lang kabeltje, 1 met kort kabeltje 29,95, tailfin +stabalizer 3Euro). En zo zijn er nog legio onderdelen die exact hetzelfde zijn. Het was trouwens wel prettig dat ik het ergens gewoon op kon halen. versturen had ook gekund met envelopje voor 1,85, maar wilde het snel hebben.

nou servotje vervangen was piece of cake, die stabalizer daarin tegen ik geen flauw benul hoe ik de tail hub er af krijg. (ga nu ff zoeken want heb pas weer sinds 5 minuten internet, lang leve telfort),

En ja chow kon het toch ff niet laten om te kijken of hij het nog deed,:D en jahoor ff in de schuur heel voorzichtig want de maingear is ook niet 100% maar was nog steeds rete strak en nu maar wachten op de maingear.

Nou even staan te praten met de man waar ik de onderdelen vandaan heb gehaald en hij heeft best wel redelijk wat walkera onderdelen liggen je kan ook gewoon op de site zien wat, het vergt een beetje creativiteit om te kijken wat hetzelfde is als de 120d02S maar er zijn dus zat onderdelen die dat zijn. En het is Nederland dus weer een adresje erbij.

Dus in het kort lijkt het erop dat als er maar WK-02-01 op de servo aanduiding staat dat het de correcte zijn (ff opletten kort kabeltje of lang kabeltje

Duidelijk maar mijn V120 is nog in topconditie gelukkig. Zit geen krasje op en alles is intact..

Ik heb extra gears. Dan heb ik daar genoeg van. De rest zie ik wel. Net tracking gekeken maar ook morgen komt ie niet..

Back