Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik vlieg beheerst :mrgreen:

ok boven beton zou ik het ook niet doen.;)

Als die MG nou eens lekker binnenkwam. hij ligt al uit elkaar dus MG erin en vliegen want op zich is het redelijk weer hier bij ons. Gisteren nog gevlogen maar moest noodzakelijk stoppen. Er vlogen geloof ik wel 50zwaluwen bij ons in het veld en die vonden geloof ik die heli ook wel interessant, was als de dood om er 1 te raken.

Die lipos zijn inderdaad niet op stock(je krijgt er 1 gratis bij) en ja ze hebben DHL maar dat wil je daar niet......:rolling:

Nee. Tís een robuust ding maar een zwieper van 3 meter hoogte tegen asfalt is echt wel schade. Maar niet erg. Ik heb rustig heen en weer gevlogen. Soort slow motion achtje dus. En hij vliegt echt heel fijn.

RC711 upgrade een EMS Speedpost naar DHL gratis. Ik heb alleen ervaring met HongKong Post. Als er lipo's in de doos zitten wordt de boel via Singapore Post verzonden en dat duurt vreselijk lang. EMS Speedpost en DHL heb ik geen ervaring mee. Alleen betaal je voor EMS meer en lijkt het in de praktijk net zolang te duren als normale post. Dus was mijn specifieke vraag hoe de ervaringen zijn met DHL.

RC711 upgrade een EMS Speedpost naar DHL gratis. Ik heb alleen ervaring met HongKong Post. Als er lipo's in de doos zitten wordt de boel via Singapore Post verzonden en dat duurt vreselijk lang. EMS Speedpost en DHL heb ik geen ervaring mee. Alleen betaal je voor EMS meer en lijkt het in de praktijk net zolang te duren als normale post. Dus was mijn specifieke vraag hoe de ervaringen zijn met DHL.

Buiten het feit dat je altijd moet betalen (handling, inklaring liggen soms vrij hoog), er momenteel regels zijn voor het verzenden van batterijen per air. Denk ik dat het zowieso een duur grapje gaat worden met DHL chow. denk dat je ongeveer met dhl 250Euro kwijt gaat zijn. Ok je hebt het wel snel

RC711 vraagt $44 voor DHL verzending. Is mee te leven. Geen idee waar je bij inklaringskosten dan aan moet denken. Let wel. Ik heb niet de illusie dat ik bij PostNL niks hoef te betalen. Maar hoe groot is het verschil dan.

gewoon de standaard zaken als BTW over ongeveer 190usd(heli+lipo 145 + verz.45) , dhl kan nog wel eens 30-35Euro rekenen voor de handling dus dan zit je al op 225Euro(incl. de BTW).

Ik heb het een keer gehad dat ze het produkt veel zwaarder aanslagen en ik op 300euro 160 moest bij betalen. Ik denk dat het handig is om van te voren goed te informeren wat de kosten zijn dat kan prima bij DHL zit je straks ook niet voor verrassingen.

Gisteren ook gevlogen met redelijk wat wind, ik ben zeer tevreden over het vlieggedrag. Zeer stabiel, en niet van die rare fratsen als de mCPX vaak heeft bij wat meer wind.

Oja, dit is nu een verzameltopic, ik heb het hier natuurlijk over de V120D02S. Tot nu toe helemaal niets mis mee. Hij krijgt van mij het predikaat "Beste koop" in deze klasse. Dit durf ik te zeggen zonder de andere kandidaat gevlogen of gezien te hebben.

Oja, dacht even dat ik in het verzameltopic zat te posten, even gauw tussen het werk door...

Net even geprobeerd hoe het inverted hooveren gaat, dat is bijna TE makkelijk met deze! Een eitje om hem een meter voor je neus te houden, een acculading lang. Daarna wat flips geprobeerd, na een flip heb ik hem bijna meteen weer netje stil op de plaats, met de mCPX eindigde ik meestal een paar meter uit de koers of zelfs in het gras, afhankelijk van de hoogte.

Dit smaakt naar meer, uitkijken om niet overmoedig te worden, als je niet uitkijkt ga je jezelf overschatten met deze heli, zo goed en makkelijk vliegt hij.

Wel gaaf dat je zo tevreden bent en dat je blijkbaar vrij makkelijk wat 3D dingen kunt doen met dit ding. Wilde dat ik al zover was :mrgreen:

Net terug. Er was even geen wind en droog dus hop hop hop naar het veld. Even warm draaien en ja hoor. Lekker circuitjes gevlogen zoals ik ben gewend. Natuurlijk iets spannender dan met de Genius maar ik stond niet te beven ofzo. Gewoon wat alerter. Wat vliegt dit ding ongelofelijk fijn. En dan ziet hij er als hij langskomt ook nog heel gaaf uit. Helaas begon het na de 2e lipo te spetteren en stak de voorspelde wind op. Dus moest helaas stoppen. Maar de 2 lipo's die ik heb kunnen vliegen waren puur genot..

haarlemmermeer201208280.jpg

Top dat je even hebt kunnen vliegen en gelukkig dat hij bevalt.:) jammer dat het ging regenen. Ik hoop dat iok vanavond ook nog 3 lipootjes kan vliegen en dat de weergoden een beetje gunstig zijn. Ga jij trouwens nog naar die grote Fly-in in Breda in september (misschien hebben ze de Master CP wel:p)

ps. Toch vind ik de mijne mooier:rolling:

Drie lipo's op een dag vind ik zat hoor. Als ik vakantie heb mogen het er ook meer zijn maar op zo'n doordeweekse dag is het voldoende.
Heb dus nu gewoon gevlogen zoals ik gewend ben. Lekker dat maatje groter. Is toch echt beter zichtbaar. Ik gaf hem op gegeven moment even de sporen en dat ging iets te snel. Maar kon hem goed blijven zien dus bocht gemaakt en weer teruggehaald. Da's bij de Genius wel een keer anders gegaan toen ik even dacht gas te geven.. Was het zomaar opeens een hommel en moest je echt klooien om te zien wat voor en achter was.

Jouw V120 is inderdaad mooier dan die van mij. Maar je hebt hem ook wel flink gemod die bewuste dag :mrgreen:

Welke Fly-in is dat in Breda?? Niks van meegekregen..

Back