Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
ik heb er nu 2 onder :D

heb net ff de zender uit elkaar gehad om het veertje van het gas te halen ,
maar kon er net niet bij met m,n tangetje :(
nou ja zo vliegen lukt ook wel :D :D

hopelijk komt silverlit hierna nog met een nieuw model piccoz :lol: :lol:

moet je met die IR besturing van die picoz niet de hele tijd erop richten ??
en doet hij et ook beneden zender hoogte ??

AVB: Yannic van Moerkerk

nee als je maar in de buurt bent het het Ir licht kaatst ook terug via ramen enz ... ok het berijk is niet echt veel maar langs een object vliegen kan prima!

De IR besturing van de PiccoZ heeft een brede straling dus het maakt niet zoveel uit of je hem nu naar onder of naar beneden houd.
Ik hou hem meestal recht voor me

het ir heeft een heel breed veld ,film maar eens met je mobieltje.

dan zie je het vanzelf

Pjotrrr zei:
Klopt, dat is http://shop.righthere.nl/
Nog 5 props op voorraad voor 1 euro, helaas wel 4,20 euro verzendkosten....

Tja, weet het, ben nog druk bezig met de betalings modules. Programma accepteerd gewoon geen lage bedragen en zeker niet iets van 50 gram of minder... dus gekozen voor een tussen oplossing. brievenbuspost tot 1 kilo en daarna 2 kilo... zit ff nix anders op :) anders gewoon bellen en zo bestellen....

Die rotorbladen waren even een eenmalige actie, ben er al doorheen... Krijg ze nog wel binnen maar het was eigenlijk niet de bedoeling ze in de verkoop te gooien, mischien in de toekomst. Zal wel zorgen dat ik van alle silverlit producten wat spares op voorraad kan krijgen, ook mini lipo's!!

In ieder geval weer wat mensen blij gemaakt :)

Leo

E-store

welke kleur piccoz hebben jullie bij mij in de buurt verkopen ze alleen de grijze wordt er gek van want ik wil andere kleur zodat ik er 2 heb met verschillende kanalen.

Ik heb ook de grijze, de enige kleur die er nog was.

Maar zijn de kanalan niet te switchen met het A B C knopje op de afstandsbediening? Of is dat voor iets anders?

ja dat is voor het switchen als je bijv een andere heli heb met een ander kanaal bijv C dan kan je hem naar c schuifen

@paladin: Welkom op 'ons' forum...

Die staartpropjes waren nog nergens leverbaar en moeten straks bij www.x-ufo.shop.de 1,80 euro kosten.
Dus als jij ze met een lagere verzendkosten straks voor 2 euro kan verkopen dan is iedereen ook blij.... ;)

Silverlit komt eind november met een 737 met ducted fans:

B000FO0BKU.01._SS400_SCLZZZZZZZ_V64179852_.jpg

Staat op www.amazon.de (60 euro)

http://www.amazon.de/Silverlit-8565...d_ka_15/302-1450239-4351207?ie=UTF8&s=gateway

Hallo medevliegers,

Ik heb sinds gister ook een x-twin classic trainer. Vloog erg instabiel. Ik heb inmiddels al de neus prop eraf gehaald en vervangen door een schroefje.
Vraag is: Hoe zwaar moet het schroefje ongeveer zijn wil dit vliegtuigje een beetje stabiel vliegen.

yannic zei:
machskn zei:
het ir heeft een heel breed veld ,film maar eens met je mobieltje.

dan zie je het vanzelf

maar hoe groot is zijn rijk wijdte 7/8 meter ?? of toch iets van 15 meter ??

goeie vraag ik weet het niet zo uit m,n hoofd.
mha 10 mtr zal ie wel makkelijk kunnen doen :D

fbk zei:
Ik vind ook dat de infrarood besturing erg goed werkt, ik kom tot een reikwijdte van 12m binnenshuis, voor infrarood heel goed en het is meer dan voldoende voor dit kleine ding :!:
Buitenshuis natuurlijk ook geprobeerd, overdag, bewolkt, het leek windstil, ongeveer 10m reikwijdte.

Vanavond de PiccoZ bij alsolute windstilte in het donker eens buiten onder een lantarenpaal geprobeerd. Dat gaat prachtig :D, precies onder de lamp rondjes draaien is een leuke oefening.
In het donker is de reikwijdte buiten ongeveer 12m tot 15m. Het licht van de paal heeft geen invloed, zit blijkbaar nagenoeg geen infrarood in :wink:

Back