Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
kristof zei:
ik wil zo'n picooZ
gyrotor schijnt een lomp ding te zijn met trage reactie

Die uitspraak laat ik geheel voor jou rekening, Kristof ... :D Het moet wel gezegd dat de gyro met zijn 60 euri toch gevaarlijk dicht bij de lama komt ... We mogen niet vergeten dat silverlit ondanks alles toch nog altijd een vrij hoog speelgoed-gehalte blijft hebben, terwijl je met de lama een (zeker voor zijn geld) hoogwaardige "ECHTE" Rc-helicopter in huis haalt ...

ja idd, 1 stuks ....???? :roll:

Bij mijn bestelling bij amazon staat er nog steeds tss 11 en 21 augustus ...
Hopelijk houden ze zich daaraan .... :|

Dat betekent dan dat de rest van de ingekochte voorraad al besteld is door andere klanten.

Hoe zielig eigenlijk 8) : wij zijn allemaal volwassen kerels die net als een kind van acht reikhalzend en ongeduldig met de voeten op de grond stampend uitkijken naar een nieuw speeltje dat Sinterklaas niet vroeg genoeg in de schoorsteen kan glijden ... :lol: :lol: :lol: :yes:

duh ik ben ook nog een kind
ik mag van mijn ma geen van 200 euro kopen

ja maar de andere mensen hier zijn dan ook 20-30-40 jaar, geen 15 !

nou ben ook 15 en heb ook veel twins gehad maarja allemaal kapot.
dus maar gwn echt electro vliegen veel beter en voor de prijs van 4 twins heb je een zagi. 8)

Ik vind dat Silverlit slecht inspeelt op de consument :evil: :evil: :evil:
Maken ze je eerst gek dat die heli's begin augustus te verkrijgen zijn, maar ze zijn amper ergens te krijgen.
Paar winkels die maar 2 tot 4 stuks inkopen van die dingen.
Heel slecht georganiseerd !

www.x-ufoshop.de heeft met een paar dagen voorraad.
Helaas zijn de verzendkosten 12 euro, dus samen bestellen met een aantal personen die bij je in de buurt wonen?

Tja...Ook de nieuwe X-Twins waren enige weken, maanden eerder in Duitsland als in Nederland te koop.
Silverlit is nu eenmaal een Duitse firma (met fabricage in China).

Tjah kinderen.. ik ben 31.. had bij de blokker een RC Helicopter gekocht van Airhogs (€ 10,00) in een bak .. gewoon speelgoed.. mijn zoontje van 3 dacht dat het voor hem was.. oopz... :P

[offtopic]
Toen ik mijn eerste X-Twin kocht dacht de verkoopster dat ze het in moest pakken en dat het voor een verjaardag voor een kind was.
Toen ik vertelde dat dat niet hoefde en dat het voor mezelf was moest ze lachen en keek een beetje "raar"

[/offtopic]

Er word nu al een week geroepen dat die nieuwe x-twin en x-rotor eraan komen :evil: ben al 2 x bij intertoys geweest en steeds niks behalve een erg leuke verkoopster.

Back