Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor
Laten we het er maar op houden dat het een vals gerucht is, Intertoys Schagen en Den Helder weten ook van nix.... www.amazon.de is de goedkoopste incl. verzendkosten.
Daar dus maar zo'n 10 grams speledingetje bestellen
"Slotervaart" zou het Mercatorplein kunnen zijn...Of men bedoelt Osdorpplein
Beide dichtbij Slotervaart..
Daar vandaan zijn de vestigingen Kinkerstraat en Bilderdijkstraat ook niet te ver.
Ik weet wel dat als ze bij 1 intertoys het dinggetje hebben, ze niet gelijk bij alle intertoys liggen. Je hebt landelijke acties (folders) Maar je hebt ook lokale folders, en zelfs regionale folders. Plus dat elke bedrijfsleider buiten de vaste producten zelf bij leveranciers zijn assortiment mag samen stellen.
Dit weet ik doordat een goede vriend van me bedrijfsleider is bij een intertoys
Het is echter vaak wel zo, dat als bij een paar intertoys winkels een product heel gewild is, ze dit door geven via bedrijfsmail aan de rest van de vestigingen, deze kunnen dan beslissen of ze dit product ook willen toevoegen aan hun assortiment
Ik was gister met mun nieuwe hovercraft door de straat aan het ''varen'',
komt er een man voorbij die bij me in de buurt woont. Praatje gemaakt, hij blijkt de (mede?) eigenaar van drie Intertoys winkels te zijn. Hij hield zelf ook van dit soort bestuurbaar spul Hij zou er een achter houden voor mij en een voor zichzelf als ze ze zouden krijgen :lol:
Leuke kerel
De staartrotor is draaibaar gelagert en is daarmee een deel van de gyro...
Neutraalstelling wordt verzorgt door een veertje (feder), onder zie je een magneet met daar tegenover een Hall sensor.
Zodra de heli om zijn staart gaat draaien, draait de motor van de staartrotor wat in zijn lagers waardoor de stand van de magneet t.o.v. de Hall sensor verandert...
Simpel en geniaal gyro ontwerp!
Ik heb er 1 bij hobbystar.de besteld een paar dagen terug, ik heb 'm samen met een paar servo's besteld en er staat 'versendet', ofwel.. verstuurt. Ik weet niet zeker of ze 'm zonder of met piccoz hebben verstuurt
er staat 'Artikel verfügbar!' maar in de tekst 'Neuheit Noch nicht lieferbar, bitte vorbestellen!'
Ben gister ook even wezen buurten bij de plaatselijke Intertoys, toen ik aan de blonde verkoopster naar de nieuwe helikopter vroeg was dit haar antwoord : We hebben net een nieuw bootje binnen mijnheer ! bedoelt u dat soms ?