Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
@gammapooka: tsja dat vraag ik mijzelf ook af. Zo heel erg slecht vlieg ik niet haha!

even serieus, ik heb echt geen idee, misschien een keer verkeerd ergens tegenaan gevlogen of door t plafond ofzo??

maja, hij zwabbert nu wel lekker :(

ja knap toch? :roll:

Ik bedoel dus, omdat ie nog wel eens tegen t plafond aan wilde vliegen.

Maar weet niemand waar ik spare parts kan kopen?

lekker onhandig weer :(

Hmmm...
Onderdelen zouden eind september komen, staat nu begin november......

Dat komt waarschijnlijk omdat de fabriek het al niet redt om met de gewone produktie aan de vraag te voldoen. ;)

Het aantal zoekvragen met de term 'PiccoZ' op Google heeft inmiddels het miljoen overschreden...

........................................

Laatst bewerkt door een moderator:
kooitje zei:
ut is alleen jammer dat je zo raar word aangekeken als je als 40tiger over straat loopt (vliegt) met je piepschuim vliegtuigie... :D
Wat dacht je van als 60er... :)
Maar ik moet zeggen dat eigenlijk alle mensen (alle leeftijden) het leuk vinden. Dat vreemd kijken hebben we misschien toch vooral zelf in de kop.
Bart

........................................

Ook ik als 56-er vlieg gewoon met m'n PiccoZ en Xtwins in mijn straat voor de deur. Ik heb veel plezier, hoe de buren er over denken zal mij een zorg zijn :wink:

kinderen vinden het geweldig (somige!! 8O ), volwassenen hebben eerder vooroordelen.

maarja, wat zeur ik.
ik ben nog in de 'geaccepteerde' leeftijd hiervoor :lol:

ook zo met m'n rc auto; sommige mensen zie je raar kijken, maar zodra je het gas opentrekt dan kijken ze toch wel anders :wink:

maar je krijgt net zogoed goede reacties hoor!

......................................

Ik heb vandaag mijn picco gekocht :) Intertoys, Bart Smit en Top1Toys hebben alledrie silverlit vliegtuigjes in hun sinterklaas cataloog staan, en van de 5 winkels die ik van hen bezocht heb, verkocht enkel de Intertoys iets wat er in de verte op leek: een Gyrotor. In de andere winkels hadden ze geen enkel silverlit speelgoed.

Ik zocht echter een picoo en geen gyrotor, dus ben dan maar in alternatieve speelgoedwinkels gaan zoeken. Stap ik de eerste de beste Blokker binnen ... staat er een stapel van 10 picoo's :D Ze hadden ook nog wat vliegtuigjes liggen trouwens.

Ohja: in de modelbouwzaak wist men mij te melden dat picco's de deur uitvliegen ( :lol: :roll: ) en ik nog minstens een kleine maand zou moeten wachten tot er weer nieuwe binnenkwamen.... Hoera voor de Blokker dus :D

Ik heb zo'n PicoZ bij een kennis gezien en er gelijk een gekocht.
Vliegt in het begin erg leuk, maar na zo'n 40/50 keer raakt er iets op in die heli lijkt wel.
Waar ik hem in het begin moets inhouden als de accu vol was gaat hij nu al naar een paar seconden richting grond :cry:
Heeft iemand daar ervaring mee?

Gr Martijn

Back