Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Dave!! zei:
Zo'n heli-tje ziet er erg leuk uit. Ik zal alvast wat geld daarvoor wegleggen :)

Eigenlijk zit ik héél erg op deze jet te wachten:
http://translate.google.com/transla...3169/&prev=/search?q=rakuten+skyone&hl=en&lr=

12 Gram totaal gewicht, zou leuk zijn als zoiets als X-twin komt, een Boeing 737 ofzo :) (anders bouw ik 'm wel om ;) ) maar toch zie ik het helaas niet er van komen. Misschien maar indienen als verzoek ? :D

Dave

PS. de site is wel te vertrouwen, maar stuur ze geen e-mail. Ze reageren in het Japans en je wordt daarna lastig gevallen met Japanse spam...

Zeker zon pico? van 10 gram ik heb er ook een Vliegt best goed

...........................

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil je et weten? Kijk maar eens: Vlugge japie met mijn B2? :lol:

Dat ben ik met mijn B2tje. :P Mijn bevindingen: Iets minder eigenwijs dan de X-twinnetjes, sturen wat luier, vliegen iets sneller, en houden niet van wind.

De mijne heeft een klapper gemaakt toen de wind erop schoot, toen verloor hij zijn klimkracht, maakte veel snelheid, en tolde toen in 2 stukken over et veld. Gelukkig breekt ie erg "schoon" dus je plakt em zo weer aan elkaar. ;)

Ow maar wacht es even, dit is niet et topic daarvoor. :P Sssst. ;)

............................................

Wil je genant? Kan ook hoor. :D Mijn B4.

Ik denk eerlijk gezegt ook dat je deze hebt. :P omdat je zegt dat je de tips eraan gelijmd hebt. Deze bestaat uit 3 stukken.

..........................................

Is er al iets bekend over de Silverlit Single Wing? Is die binnenkort ook al te krijgen in europa?

a102931111sw1ic5.jpg

a1029397213sw3bh9.jpg

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=584863

Klopt, het is ook erg leuk om te bouwen natuurlijk, maar aangezien ik de laatste tijd nogal druk ben, heb ik voorlopig niet de tijd om dat te maken, maar zodra ik meer tijd en de benodigde materialen heb lijkt het me een erg leuk project :)

scoutcow zei:
zodra ik meer tijd en de benodigde materialen heb

Ik wacht zelf ook op de kogellagers en overig spul. Tijd is een groter probleem inderdaad, vrouwlief vindt dat de babykamer eerst af moet...

Weet iemand op welke pagina de "pjotrrr mod" Staat? Niek vertelde me daarover bij de indoor meeting in alphen. :)

....................................................

..............................................

kooitje zei:
het zal wel iets te maken hebben met torsie......maar wat precies>>ikke nie snappe

Heeft het zeker mee te maken... als je het vliegtuig van voren bekijkt gaat de prop linksom dus de romp (met het complete vliegtuig) iets rechtsom door die kracht

Nu wordt dat opgelost door de motor iets in de tegengestelde richting te plaatsen zodat de motor 'm als het ware 'recht trekt'

eigenlijk best simpel, als je het eenmaal snapt :roll:

@kooitje:
Een illegale kopie van een gepatenteerd produkt op de markt brengen heeft NIETS met marktwerking te maken....

De ontwerper van de PicooZ ontvangt ook geen inkomsten van de verkoop van een illegale kopie.

Een goede 'quality control' en gebruik van de juiste lichte en en even flexible materialen is ook maar de vraag.

Doe dus jezelf en Alexander die ons deze leuke heli heeft gebracht een plezier enlaat je niet in met kopieen!

......................................................

Back