nieuweling en de Fairmount Alpine

• Topicstarter Topicstarter Arjan.1975
  • Startdatum Startdatum
thnx ;)

Vincent ligt nu zeker te maffen op de bank :P Of hij is nu begonnen de Bluster in 2 meter te maken :D

Verdacht stil die vent hahaha

anders had ik er geen gebruikte sok op gezet he hahahaha Dan had ik appeltaart gekozen :P En sja... Volgende keer zal ik lachen op de foto.. Dit was mijn 8 wielsets met montage en 12 losse velgen voormontage porum.. Dus van de zomer ikke weer nie op de foto, want dan wisselen al die hufters weer terug hahahahah

En die sok mocht ik ook nie opeten he! die moet met kerst boven de openhaard hangen!! ik moet nog heeeeeeeeel veel spulletjes vragen he, dus dan liever 2 sokken dan 1. lolll

Gaap.jpg

Laatst bewerkt:
anders had ik er geen gebruikte sok op gezet he hahahaha Dan had ik appeltaart gekozen :P En sja... Volgende keer zal ik lachen op de foto.. Dit was mijn 8 wielsets met montage en 12 losse velgen voormontage porum.. Dus van de zomer ikke weer nie op de foto, want dan wisselen al die hufters weer terug hahahahah

En die sok mocht ik ook nie opeten he! die moet met kerst boven de openhaard hangen!! ik moet nog heeeeeeeeel veel spulletjes vragen he, dus dan liever 2 sokken dan 1. lolll

@ vincent... Geen zorgen kerel ;) Dit is iets wat ik al zolang wil en het is super leuk om te doen. Ik geef toe dat het veel werk zal zijn, maar ik stel geen termijn voor mezelf. Gewoon lekker klussen en soms zijn de centen even op, of even andere prioriteiten.. Dat zal iedereen wel hebben. De bouw van het orginele model is leuk om te doen.. Mijn werkelijke hobby zit in de grote bouw.. Alles zelf maken.

Een aatal zullen zeggen: kansloos of onmogelijk... Eerste project en dan 2 tegelijk en dan ook nog zo groot... Hoe meer dat iemand dat zegt, hoe leuker ik het ga vinden haahaha. Wil de snoetjes over een poosje wel eens zien van dat soort personen ;)

Gr
Arjan
Arjan

mooi project. ik vind het zelf ook leuk om net even wat groters te maken als de standaard versie.. heb zelf de smit rotterdam ook wel eens gebouwd en toen uit vergroot van 95 cm naar 1,76 cm .. maar een vraag heb jij de spanten en de kielbalk op copien staan van het grote model en kan ik deze misschien van je overnemen .tegen betaling... ik hoor wel van je

groeten Ron Bijl

full
full
full

Dag Frederik. De straalbuizen en schroefen zijn van tekening gemaakt schaal 1:75

Laatst bewerkt door een moderator:
Fairmont Summit

Dag Harm. Je heb helemaal gelijk,ik zal ze zilver maken ( vergeten ) Is F v Gent ziek het is zo stil ? Grt Rob.

Vanmorgen "je" kraan nog in werking gezien in Oostende bij dat windmolen project.(op youtube, niet terplaatse)
Blijft indrukwekkend.

Fairmont

De winkel waar ik de Faimont heb gekocht daar vloog de doos de deur uit.
Ik denk dat veel mensen zich vergist hebben in het model.

Rob dat zie met meer modellen, regelmatig kom je nu de Bismarck, Verputchi en waarschijnlijk straks de Victory.
en zo gaat dat ook met deze schepen lijkt zo mooi en eenvoudig, maar zonder goed gereedschap zal het echt niet meevallen om dit soort boten te bouwen.

Rob dat zie met meer modellen, regelmatig kom je nu de Bismarck, Verputchi en waarschijnlijk straks de Victory.
en zo gaat dat ook met deze schepen lijkt zo mooi en eenvoudig, maar zonder goed gereedschap zal het echt niet meevallen om dit soort boten te bouwen.

Markplaats is de weg en soms ook een KLIKO
mvg
Frederik:D

Back