nieuweling en de Fairmount Alpine

• Topicstarter Topicstarter Arjan.1975
  • Startdatum Startdatum
Links bovenin staat er een lichtblauwe balkje waarin gebruikersinstellingen staat,
Als je daar op klikt dan ga je naar een andere pagina en links ervan staat afbeeldingen & Fotoalbums....

Denk dat de rest zich eigen wel wijst.....:p

Let wel dat je je album openbaar maakt, anders zien we nog geen foto's :mrgreen:

dat is nou net het leuke... Daar staat dat het toegankelijk is voor iedereen. Klik ik op de knop fotoalbums, dan staat er dat er geen zichtbaar zijn.. Ga ik naar mijn profiel dan kan ik daar een album maken. Dan kan ik het album een naam geven en 3 foto's uploaden.. En dan komt het... Niet te zien! Je ziet de map wel, maar verder niets en krijg een hele berg mappen van andere die me niet boeien hahaha

ik heb 9 bakken koffie op in 1,5 uur tijd, omdat ik proefkonijn was op mn werk ivm een nieuw koffieaparaat. ( volle blaas) Ik heb 8 sigaretten ( normaal ) op ivm werkstress ( opknappen van andermans zeik) Verder valt het allemaal mee hahahaha

Maar lijkt me dat ik het goed deed.

Ik kan gewoon een album maken,

Gebruikersinstellingen -> Afbeeldingen & Fotoalbums -> Fotoalbum toevoegen -> onderwerp invullen en openbaar aanvinken -> versturen -> klik hier om afbeeldingen te uploaden! -> Bestand kiezen -> afbeeldingen uploaden.

zodra ik op afbeeldingen & fotoalbums druk krijg ik de text: Deze gebruiker heeft geen albums ter inzage. Geen optie om een album te maken

Ik heb de beste mod een pb gestuurd.. tis nu afwachten vincent..

@henk. Het spijt me kerel,maar ze zijn gesneuveld in een lekkage hier.Dus ik kan je er ook niet meer aan helpen helaas.

pffff Wachten duurt altijd lang als je iets graag wil doen.. Ben uit frustratie maar 1 van de kranen aan het maken..

in 1,5 uur tijd, Ik heb 8 sigaretten ( normaal )

noem het maar normaal ;)

Er zit bij jouw account wat fout.
Als ik klik op foto album fairmount bla bla krijg ik een overzicht van de "laatst bijgewerkte albums" wel 16 pagina's.

Bij "toon alle albums" komt de melding dat je die niet ter inzage hebt.

noem het maar normaal ;)

Er zit bij jouw account wat fout.
Als ik klik op foto album fairmount bla bla krijg ik een overzicht van de "laatst bijgewerkte albums" wel 16 pagina's.

Bij "toon alle albums" komt de melding dat je die niet ter inzage hebt.

Ja klopt.. Die melding krijg ik ook en heb ook allemaal albums die ik niet wil. Het is op een modje wachten tot die helpt.. Ik heb ze een pb gestuurd.

Ben inmiddels door mn pakje sigaretten heen :P

kuch kuch.. wat? Nog geen reactie van de mod.. Misschien moet ik ze allemaal een pb gaan sturen :P

Back